PROMOCJA TRWA! DOSTĘP NA 1 STANOWISKO - 399.00 PLN
DLACZEGO TO SZKOLENIE JEST WYJĄTKOWE?
- Szkolenie obejmuje kilkadziesiąt filmów szczegółowo pokazujących jak wykonać każdy kolejny krok w analizie danych procesowych. Nie zawiera teorii. Wszystkie zaprezentowane analizy wykonane są w oparciu o praktyczne przykłady, w wielu przypadkach na bazie rzeczywistych zanonimizowanych danych.
- Omówione zostały kluczowe zagadnienia związane z prowadzeniem analiz, począwszy od etapu przygotowania zebranych danych, poprzez wybór właściwej metody i wykonanie analizy z wykorzystaniem systemu Minitab aż do etapu interpretacji uzyskiwanych wyników i komunikowania ich w organizacji w taki sposób aby inspirowały do podjęcia działań optymalizacyjnych.
- To szkolenie ma przynieść efekt w postaci nabycia praktycznych umiejętności przydatnych w Twojej pracy. Dlatego wskazane jest wielokrotne odtwarzanie poszczególnych filmów i na ich podstawie wykonywanie ćwiczeń.
CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU?
W codziennej praktyce w wielu przypadkach decyzje dotyczące doskonalenia procesów nie są podejmowane w oparciu o wyniki analizy rzeczywistych danych procesowych. Wynika to z kilku barier:
- niezrozumiałe pojęcia statystyczne
- skomplikowany w praktycznym użyciu Excel, nieznana funkcjonalność dedykowanych systemów statystycznych np. Minitab. Jeśli ktoś chciałby zacząć posługiwać się Minitabem – wyłącznie wersja angielska systemu np. help
- opór w organizacji, niechęć do przyjmowania do wiadomości wyników analizy danych procesowych.
- Dlatego nawet w przypadku ukończenia szkoleń zaawansowanych np. Green Belt lub Black Belt Lean Six Sigma, absolwent nie jest w stanie samodzielnie przeprowadzić analizy danych procesowych. Celem szkolenia jest zmniejszenie tych barier, uzupełnienie praktycznych umiejętności specjalistów zajmujących się doskonaleniem procesów.
Szkolenie powstało z myślą o przedsiębiorstwach, urzędach i innych organizacjach, które wykonują procesy masowe. Kierowane jest do specjalistów zajmujących się projektowaniem i optymalizacją procesów, w tym absolwentów szkoleń Lean Six Sigma, którzy dotychczas nie wykonywali w praktyce analizy danych z wykorzystaniem systemu Minitab.
ODBIORCAMI SZKOLENIA SĄ RÓWNIEŻ:
- pełnomocnicy ds. jakości – szkolenie daje szanse rozwijać swoje umiejętności praktycznej analizy danych w celu doskonalenia systemu zarządzania jakością,
- pracownicy działów kontroli jakości – szkolenie może inspirować do wzbogacenia metod kontrolnych,
- audytorzy wewnętrzni, osoby weryfikujące i raportujące problemy związane z procesami i jakością w tym pracownicy kontrolingu, hurtowni danych – w rekomendacjach jest zawsze miejsce na wnioski dotyczące możliwości monitorowania działalności operacyjnej i analizowania danych procesowych,
- pracownicy zajmujący się badaniami satysfakcji klientów – szkolenie umożliwia rozwinięcie umiejętności w zakresie analizowania przyczyn dysfunkcji widocznej w wynikach badań np. NPS
- analitycy biznesowi w tym zajmujący się automatyzacją procesów – identyfikacja powodów rezygnacji klientów, błędów lub opóźnień w obecnych procesach przekłada się na wymagania biznesowe.
W TYM SZKOLENIU:
- nie ma statystyki w wydaniu „akademickim” nawet jeśli dla wielu może to być odbierane jako „upraszczanie” – są wyłącznie przykłady i sekunda po sekundzie pokazane kolejne kroki analizy, z wyjaśnieniem,
- na ekranie przez większość czasu uczestnik widzi jak wykonywać kolejne działania w Minitabie, wystarczy potem robić tak samo,
- każdy z filmów zawiera prezentację kolejnej metody, można je zatrzymywać i do nich wracać wielokrotnie, zgodnie z potrzebami,
- szkolenie kończy się pracą samodzielną, która jest indywidualnie omawiana przed wystawieniem certyfikatu,
- absolwent uzyskuje „rękojmię” po szkoleniu, może korzystać z FAQ i komunikować swoje problemy, pytania pojawiające się przy okazji pierwszych samodzielnych analiz, zanim przedstawi je oficjalnie w swojej organizacji.
Program szkolenia obejmuje kilkadziesiąt filmów pokazujących kolejne analizy danych z wykorzystaniem systemu Minitab. Analizy danych procesowych zgrupowane są w 3 modułach:
- Analizy prowadzące do kalkulacji wyniku jakościowego procesu
- Identyfikacja czynników istotnie wpływających na poziom jakości procesu
- Badanie stabilności procesu, identyfikacja przyczyn krótkotrwałych destabilizacji procesu
- Uwaga skupiona jest na kluczowych dla przedsiębiorstwa procesach na styku klientem: sprzedażowych, transakcyjnych i obsługi klientów.
Zgłoszenia udziału nalezy przesyłać poprzez mail biuro@pikw.pl
Kontakt telefoniczny 695 761 711