Szereg krótkich szkoleń tematycznych i specjalistycznych adresowany jest do osób zatrudnionych bezpośrednio w kontroli i audycie wewnętrznym lub ponoszących odpowiedzialność za kontrolę lub audyt wewnętrzny w swojej organizacji. Dedykowany jest każdemu, kto pragnie udoskonalić swoje umiejętności zarządzania przez wykorzystanie i stosowanie pozytywnych aspektów audytu wewnętrznego oraz procesów zarządzania ryzykiem.
Uczestnicy
Kontrolerzy i audytorzy wewnętrzni lub zewnętrzni, kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla
Cel warsztatów
Celem warsztatów jest poprawa efektywności działania, podczas prowadzenia kontroli i audytu. Warsztat doskonali kompetencje w zakresie zarządzania czasem oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach, występujących w kontroli i audycie. Pracujemy w oparciu o praktyczne przykłady z zakresu audytu i kontroli oraz case study uczestników warsztatów.
Program warsztatów
Dzień 1
Planowanie w audycie i kontroli
Cele i planowanie
Zasada Pareto
Kwadrant Eisenhowera
„Ważne i pilne” – ćwiczenie indywidualne
Czy jesteś skowronkiem czy sową? – test
Złodzieje czasu audytora/kontrolera
Lista złodziei czasu – ćwiczenia indywidualne i grupowe
Jak radzić sobie ze złodziejami czasu? – metody zapobiegania
Zastosowanie metod i technik zarządzania czasem w audycie i kontroli – ćwiczenia w oparciu o przykłady uczestników
Dzień 2
Zarządzanie emocjami
Trudne sytuacje w audycie i kontroli – burza mózgów
Inteligencja emocjonalna
Co to znaczy audytor/kontroler inteligentny emocjonalnie? – ćwiczenie w podgrupach
Trudni audytowani/kontrolowani
Asertywność w kontroli
Model V.Satir – 4 modele zachowań w sytuacji stresu
Odkrycie własnej strategii działania w sytuacji trudnej
Style reakcji na konflikt - test
Radzenie sobie ze stresem
Eustres i dystres
Wybrane metody radzenia sobie z emocjami
Sesja ćwiczeń antystresowych
Prowadzący
Beata Stępniak-Furkałowska – Absolwentka wydziału resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim (specjalizacja psychologiczna).Założycielka firmy Meritum Consulting; Praktyk, Mistrz i Trener Sztuki NLP; Certyfikowany trener metody T.C.I.. Doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika projektów, specjalisty ds. szkoleń i rozwoju kadr.
Prowadzi szkolenia dla audytorów od 2004 roku we współpracy z Polskim Instytutem Kontroli Wewnętrznej. Szkolenia odnoszą się do psychologii pracy audytora i kontrolera wewnętrznego. W trakcie warsztatów wykorzystuje techniki NLP jako wsparcie w wykonywaniu pracy w tych zawodach. Wykładowca przedmiotu: „Psychologiczne aspekty prowadzenia rozmów audytorskich” w: Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Finansów w Warszawie, Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Szczecinie.
Autorka publikacji i artykułów z dziedziny obsługi klienta, zarządzania i sprzedaży Wyróżniona tytułem trenera roku 2004 przez firmę Institute for International Research.
Ze szkoleń prowadzonych przez nią skorzystały m.in. takie firmy, jak: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o, Bayer CropScience, BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o., Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, HRK S.A.,Gino Rossi S.A., Novartis Poland Sp. z o.o, PZU S.A., Pekao S.A, PKO BP S.A., SSI Schaefer Sp .z o.o, Tchibo Coffee Service Polska Sp z o.o., Telefonika Kable SA., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Valeant S.A.(ICN Polfa Rzeszów), Web Inn SA(Sygnity SA).
Prowadziła szkolenie dla compliance officerów dla Polskiego Instytutu Dyrektorów.
Autorka jednego z pierwszych programów e-learningowych pt. „Profesjonalna obsługa klienta" wydanego przez firmę Synergia. Autorka publikacji i artykułów z dziedziny obsługi klienta, zarządzania i sprzedaży Wyróżniona tytułem trenera roku 2004 przez firmę Institute for International Research.
Uwaga! W nieprzewidzianych sytuacjach losowych, wskutek których trener zaprezentowany w opisie nie będzie mógł poprowadzić szkolenia/kursu, PIKW sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zmiany prowadzącego.
Udział umożliwia zdobycie
- 12 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia
Krajowej Listy Audytorów, Kontrolerów i Specjalizacji Powiązanych
Miejsce realizacji
Warszawa Centrum lub Wola - dokładne miejsce realizacji zostanie określone w informacji mailowej, wysłanej do uczestników szkolenia na 7 dni przed terminem realizacji.
(*uruchomienie uwarunkowane jest liczebnością grupy na poziomie min. 6 osób)
Uczestnictwo w szkoleniu
Koszt uczestnictwa i warunki udziału zawarte są w formularzu zgłoszeniowym.
Pobierz Zgłoszenie udziału
Jeśli spełniają Państwo ustawowe wymogi, dotyczące zwolnienia z podatku VAT, prosimy o wypełnienie i dołączenie do zgłoszenia, załącznika zamieszczonego poniżej:
Pobierz Oświadczenie VAT
Kontakt
Joanna Juchnowicz - Specjalista ds. Szkoleń
e-mail: j.juchnowicz@pikw.pl
(22) 654 10 44| kom. 533 220 400| fax (22) 654 10 44
............................................... Serdecznie zapraszamy do udziału ...................................................