Prowadzący

Kongres2025

kongresdata.png

2. Wstęp

Szanowni Państwo,

XXIV Międzynarodowy Kongres Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw odbędzie się w dniach 25-26 września 2025 r. w Krakowie na auli Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego.

Dobrze znany wielu z Państwa Kongres ma już ponad dwudziestoletnią tradycję, ale wciąż jest jedynym wydarzeniem o tym charakterze w Polsce. Co roku stwarza on możliwość omówienia najważniejszych zmian i zagadnień w poszczególnych obszarach, jak również uzyskania opinii polskich i zagranicznych ekspertów. Nadrzędnym celem tego cyklicznego, międzynarodowego spotkania jest wymiana doświadczeń i gromadzenie wiedzy na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, profesjonalistami zajmującymi się zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym, zapobieganiem oraz wykrywaniem nadużyć gospodarczych i korupcji, governance i compliance. Dotychczas mieliśmy zaszczyt gościć prelegentów i uczestników zarówno z Polski, jak i z całego świata. 

Wśród tegorocznych tematów znajdą się między innymi:

  • Audyt śledczy
  • Audyt wewnętrzny
  • Antykorupcja
  • Bezpieczeństwo informacji
  • COSO
  • Compliance
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Etyka
  • Governance
  • Kontrola wewnętrzna
  • Monitorowanie  
  • RODO
  • Systemy i narzędzia antyfraudowe
  • Whistleblowing
  • Zarządzanie ryzykiem

Kongres jest dedykowany dla:

  • Prezesów i Członków Zarządu
  • Kierowników Jednostek Sektora Finansów Publicznych
  • Dyrektorów Audytu
  • Dyrektorów Finansowych
  • Głównych Księgowych
  • Dyrektorów ds. Zarządzania Ryzykiem
  • Dyrektorów Kontroli Wewnętrznej
  • Kontrolerów i Audytorów Wewnętrznych
  • Biegłych ds. wykrywania przestępstw i nadużyć gospodarczych oraz korupcji
  • Członków Organów Nadzorczych
  • Kontrolerów Finansowych
  • Specjalistów obszarów powiązanych

 

Short nowy

  • calendar-on-day-17 Już 23 edycje za nami!
  • Od 2002 roku
  •    średnio 20 prelegentów,
      10 godzin prelekcji/edycję 
  • 12 punktów PUK
    12 punktów CPE (2 pkt etyka)

Lista wystąpień

W programie tegorocznego Kongresu:

  • Czy firmy są przygotowane na niepewność? ERM jako narzędzie budowania odporności
  • Cyfrowy sejf czy czarna skrzynka? Przewodnik audytora po ryzykach technologii blockchain
  • Compliancewashing
  • Roczne plany audytów są martwe
  • Wspieranie kultury organizacyjnej poprzez audyt wewnętrzny
  • Raport NIK "Problemy systemowe krajowego systemu AML/CFT oraz rola audytu i kontroli wewnętrznej"
  • Audyt wewnętrzny w działaniu - wgląd w moją audytową karierę
 

Zgłoszenie

Jak się zarejestrować?

1. Zgłoś swój akces!
Pobierz, wypełnij i odeślij nam mailem na adres zgloszenia@pikw.pl formularz papierowy (pdf) dostępny poniżej w STREFIE POBIERANIA lub wypełnij formularz on-line dostępny pod wybranym pakietem "ZGŁASZAM SIĘ". Termin nadsyłania zgłoszeń mija 23 września 2025 r.

2. Otrzymasz potwierdzenie rejestracji i dalsze informacje e-mailem.

3. Opłać udział: skorzystaj z numeru konta (na formularzu zgłoszeniowym).
Uwaga! Osoby zgłoszone przez organizację mogą dokonać płatności po wydarzeniu, na podstawie wystawionej przez nas faktury.


Udział w Kongresie umożliwia zdobycie:

*12 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia KLPAiKW
*12 punktów CPE (w tym 2 pkt etyka) - akredytowane przez NASBA / PIKW Registry ID:129051



Cennik

 

Promocja do 11 sierpnia!

  1. STANDARD
    cena regularna: 1800 zł
  2. 1450 zł netto
  3. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  4. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  5. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  6. X
  7. X
  8. ZGŁASZAM SIĘ

  1. PREMIUM
    cena regularna: 2000 zł
  2. 1599 zł netto
  3. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  4. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  5. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  6. Networking/Uroczysta kolacja
  7. Rabaty na usługi PIKW oraz Partnerów
  8. ZGŁASZAM SIĘ

  1. GRUPOWY (przy zgłoszeniu min. 3 osób)
    cena regularna: 1900 zł
  2. 1499 zł netto/os.
  3. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  4. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  5. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  6. Networking/Uroczysta kolacja
  7. Rabaty na usługi PIKW oraz Partnerów
  8. ZGŁASZAM SIĘ

Powadzący Konges

Prowadzący Kongres

Alicja Hoc-Rolińska

Magister administracji, absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Czynny audytor wewnętrzny z praktyką w biznesie i administracji publicznej. Certyfikowany biegły ds. zapobiegania i wykrywania przestępstw gospodarczych i korupcji. Dyrektor ds. Studiów Podyplomowych PIKW organizowanych w partnerstwie z uczelniami wyższymi w Polsce.

Krzysztof Wojtczak

Magister inż. organizator przemysłu, absolwent Wydziału Mechanicznego-Technologicznego i Automatyzacji Politechniki Warszawskiej. Ekspert Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej, trener warsztatów z zakresu organizacji i zarządzania, planowania strategicznego i marketingowego. Certyfikowany konsultant TQM nominowany przez Japanese Standards Association oraz Japanese International Cooperation Association...

Prelegenci

Prelegenci

 

Paweł Cybulski

Były wiceminister Finansów i Szef Krajowej Administracji Skarbowej.
W swojej codziennej praktyce doradza przedsiębiorcom w zakresie rozwiązań o tematyce przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom finansowym, AML/CFT, ESG, podatkowej oraz aktywnie działa jako nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowskiej Akademii im Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu oraz Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie...

dr Joanna Przybylska

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, pełnomocniczka Rektora UEP ds. koordynacji kontroli zarządczej, kierownik studiów podyplomowych z zakresu audytu wewnętrznego, compliance, kontroli i obszarów pokrewnych, CSR i raportowania niefinansowego (ESG).

dr Rainer Lenz

Główny specjalista ds. audytu i wieloletni praktyk. Naucza ładu korporacyjnego i audytu. Niezależny członek zarządu i dyrektor finansowy. Uznany przez Richarda Chambersa za jednego z dziesięciu najlepszych ekspertów w dziedzinie audytu wewnętrznego. Jego artykuły badawcze i publikacje dotyczące roli audytu i wartości audytu dla organizacji cieszą się dużym uznaniem w branży. Otrzymał tytuł doktorski w Louvain School of Management w Belgii.

Tomasz Kruk

Absolwent WPiA Uniwersytetu Warszawskiego, studiów MBA University of Minnesota - Carlson School of Management oraz Advanced Compliance Academy na University of California, Berkeley - School of Law. Wprowadza i zarządza programami compliance w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Ameryce Łacińskiej. Wykładał na uczelniach w Polsce, jak i za granicą. Prelegent wielu międzynarodowych konferencji poświęconych korupcji i compliance. Autor publikacji o programach compliance. Od 2011 w Szwajcarii.

dr Piotr Hac

Doktor nauk społecznych w dziedzinie nauk o bezpieczeństwie, funkcjonariusz Policji w latach 1993-2016, inspektor w stanie spoczynku, były Zastępca Dyrektora Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji, ekspert Instytutu Bezpieczeństwa i Rozwoju Międzynarodowego, w przeszłości wielokrotnie prowadził i nadzorował sprawy dotyczące podejrzenia korupcji, autor kilkunastu publikacji naukowych dotyczących bezpieczeństwa publicznego, aktualnie wykładowca akademicki.

Paulina A. Pietrasik

Doświadczona specjalistka w obszarze zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego z bogatym międzynarodowym doświadczeniem, szczególnie w branży farmaceutycznej. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, CEMS Master in International Management, Certyfikowany Audytor Wewnętrzny (CIA) oraz CRMA. Obecnie pełni funkcję szefowej Zarządzania Ryzykiem w Grupie Polpharma, gdzie kieruje międzynarodowymi inicjatywami w zakresie zarządzania ryzykiem oraz promuje kulturę świadomości ryzyka w organizacji.

Warunki uczestnictwa

Organizatorzy

Organizatorzy

 

  • pikw
  • ka_male_2

 

Patronat merytoryczny

Partnerzy

 

 

 

 

 

 

Patronat medialny

Patron medialni

 

pikw

 

 

LogoENG


Skontaktuj się z nami:

adres:

ul. Sienna 93 lok. 35,
00-815 Warszawa

godziny otwarcia:

Pon - Pt :
08.00 - 17.00

telefon:

tel. 22 654 10 44
fax 22 620 94 36
biuro@pikw.pl