XIV Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej

14kkz.png

XIV Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej

17 – 18 czerwca 2024r., transmisja ON-LINE

„Kontrola Zarządcza jako narzędzie sprawnego zarządzania organizacją”

 

dodatkowo dla zainteresowanych:

Warsztaty: Jak AI wesprze bezpieczeństwo i zarządzanie organizacją

data: 19 czerwca 2024 r.  ||  forma: stacjonarna 

SZCZEGÓŁY PONIŻEJ


 

Tematy

Wśród tegorocznych tematów znajdą się między innymi:

  • RODO, kiedy umowa powierzenia
  • Monitorowanie kontroli zarządczej
  • Kontrola zarządcza z perspektywy 14 lat
  • Zarządzanie ciągłością działania organizacji
  • ESG od kuchni - wyzwania dla sektora publicznego
  • Etyka i etos - koncepcja zarządzania godnościowego
  • Zarządzanie procesowe organizacją, mapa procesów
  • NIS 2 – Nowe wytyczne w zakresie Cyberbezpieczeństwa
  • System zgłaszania nieprawidłowości i ochrony sygnalistów
  • Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie organizacją
  • Compliance, zapobieganie występowania ryzyka natury prawnej
  • Przeciwdziałanie Praniu pieniędzy (AML) i finansowaniu terroryzmu (CFT)
  • Zrównoważony rozwój w strategii organizacji i raportowanie niefinansowe (ESG)
  • Zarządzanie ryzykiem w kontekście kontroli zarządczej i rola audytora wewnętrznego

 


 

Zgłoszenie

Jak się zarejestrować?

1. Zgłoś swój akces!
pobierz, wypełnij i odeślij nam formularz zgłoszeniowy albo wypełnij formularz on-line

 

2. Otrzymasz potwierdzenie rejestracji
i dalsze informacje e-mailem

 

3. Opłać udział:
skorzystaj z numeru konta (na formularzu zgłoszeniowym).

Uwaga!

Osoby zgłoszone przez organizację mogą dokonać płatności po wydarzeniu, na podstawie wystawionej przez nas faktury.

 

 

  • Cena promocyjna 449 zł netto
  • do 15 maja 2024 r.
  • udział w dwóch dniach konferencji
    w formie transmisji on-line LIVE
  • materiały z konferencji w formie elektronicznej
  • zaświadczenie udziału
  • Zgłoszenie

 

 

  • Cena regularna 549 zł netto
  • po 15 maja 2024 r.
  • udział w dwóch dniach konferencji
    w formie transmisji on-line LIVE
  • materiały z konferencji w formie elektronicznej
  • zaświadczenie udziału
  • Zgłoszenie

Strefa pobierania

Strefa pobierania

 

Punkty

 

warsztaty

 


 

WYDARZENIE TOWARZYSZĄCE - 19 CZERWCA

 

 

DLA ZAINTERESOWANYCH UCZESTNIKÓW KONFERENCJI*

Warsztaty: Jak AI wesprze bezpieczeństwo i zarządzanie organizacją

19 czerwca 2024 r.

w formule ONSITE:

Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie

Kawęczyńska 36, 03-772 Warszawa

Sala F 402, piętro 4

 

 

 

Program warsztatu:

9.15 - 9.30 - Rejestracja uczestników

9.30 - 9.40 Przywitanie i wprowadzenie do warsztatu - Ireneusz Suszek / Chief Sales & Marketing Officer/ AZ Frame

Prelegenci warsztatu: Aleksandra Kaszuba/ IBM oraz Michał Trzęsiok/ IBM

9.40 -11.30 I blok tematyczny 

AI Act - jak sprawdzić czy AI jest zgodny z regulacjami?

Jak zbudować platformę Data&AI zgodną z regulacjami – wprowadzenie do watsonx

Czym się różni klasyczy AI od generatywnej sztucznej inteligencji i przykłady zastosowań genAI

11.30 - 11.50 Przerwa kawowa

11.50 - 13.15  II blok tematyczny  

Ryzyka i błędy związane z implementacją genAI

Najlepsze praktyki i narzędzia z wykorzystaniem watsonx.gov do zarządzania AI

13.15-13.30- Podsumowanie Q&A 

13.30-14.30 - Zakończenie warsztatu oraz wspólny lunch

 

Warsztat prowadzą:

Aleksandra Kaszuba, Stanowisko: IBM Client Engineering Manager 

Łączy świat technologii, innowacji biznesowych i psychologii. W IBM pełni rolę managera multidycyplinarnego zespołu Client Engineering, który pomaga klientom poznać technologię IBM przynosząc użytkownikom oraz klientom wartość biznesową. Certyfikowany Product Owner z wieloletnim doświadczaniu w projektach realizowanych w dynamicznym i ekscytującym środowisku zbudowanym w oparciu o myślenie projektowe, framework Agile i praktyki DevOps. Przez ponad 15 lat związana z projektami w obszarze Data&AI dla sektora finansowego, w szczególności dla obszarów obsługi klienta, ryzyka i compliance. 

W 2023 wyróżniona Medalem Mikołaja Kopernika w uznaniu za szczególne zasługi dla budowy i rozwoju sektora bankowego. Od 2024 jest liderka grupy roboczej Związku Banków Polskich ds. AI.

Michał Trzęsiok Stanowisko: IBM Technical Specialist – Data & AI: Data Science and Machine Learning

Jest specjalistą z zakresu wielowymiarowej analizy danych, systemów uczących się (Machine Learning), modelowania matematycznego i sztucznej inteligencji. Przez 19 lat był wykładowcą akademickim, pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Katedrze Analiz Gospodarczych i Finansowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie zajmował się metodami ML. Od ponad czterech lat kontynuuje eksplorację pasjonującego świata Data Science pracując w IBM, gdzie odnajduje wiele satysfakcji w pracy na danych rzeczywistych z klientami, których wspiera w wykorzystaniu potencjału sztucznej inteligencji.

Ireneusz Suszek, stanowisko: Chief Sales & Marketing Officer (bio na stronie, Współzałożyciel AZ Frame, od ponad 20 lat związany z branżą IT, zaangażowany w opracowywanie, tworzenie i wdrażanie rozwiązań wspierających zarządzania finansami, audytem i ryzykiem operacyjnym oraz rozwiązań dla sektora prawnego i publicznego. Od wielu lat uczestniczy w promocji i wdrażaniu rozwiązań i produktów globalnych firm w zakresie Data Governance, monitoringu wydajności systemów i narzędzi wspierających działania platform Mainframe. W AZ Frame odpowiedzialny za sprzedaż i marketing

 

* Udział w Warsztatach jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Za udział w warsztatach przyznawane są 4 punkty PUK i wydawane imienne zaświadczenie elektroniczne.

 

Spiesz się, zostało tylko kilka wolnych miejsc! Formularz zgłoszeniowy.

 

Zapraszamy!

 


 

Prelegenci

Prelegenci

Alicja Hoc-Rolińska (moderator)

Mgr administracji, absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Audytor wewnętrzny z praktyką w biznesie i administracji publicznej. Certyfikowany biegły ds. zapobiegania i wykrywania przestępstw gospodarczych i korupcji. Koordynator studiów podyplomowych PIKW organizowanych w partnerstwie z uczelniami wyższymi w Polsce. Wykładowca i trener, specjalizująca się w problematyce audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej...

Krzysztof Wojtczak (moderator)

Mgr inż. organizator przemysłu jest absolwentem Wydziału Mechanicznego-Technologicznego i Automatyzacji Politechniki Warszawskiej. Ekspert Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej, trener warsztatów z zakresu organizacji i zarządzania, planowania strategicznego i marketingowego. Certyfikowany konsultant TQM nominowany przez Japanese Standards Association oraz Japanese International Cooperation Association...

Agnieszka Słomczyńska

Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz doktorantką w dyscyplinie nauk prawnych w Szkole Doktorskiej US. Ukończyła w 2O21r. na poziomie studiów doktoranckich: Ekonomiczną Analizę Przestępstw Korporacyjnych w NHH Norwegian School of Economics w Bergen. Prowadziła tam badania naukowe pod opieką Prof. Tiny Soreide z NHH oraz Prof. Jennifer H. Arlen z New York University Law School. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską na temat normatywnych aspektów audytu wewn...

Paweł Cybulski

Były wiceminister Finansów i Szef Krajowej Administracji Skarbowej.
W swojej codziennej praktyce doradza przedsiębiorcom w zakresie rozwiązań o tematyce przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom finansowym, AML/CFT, ESG, podatkowej oraz aktywnie działa jako nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowskiej Akademii im Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu oraz Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie...

Marcin Dobruk

Absolwent m.in. Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestnik kilku studiów podyplomowych w tym z zakresu spraw europejskich, kontroli i audytu, ewaluacji oraz zarządzania usługami z zakresu informatyzacji organizacji. Dodatkowo jest audytorem wewnętrznym o polskich (zaśw. Ministra Finansów) i międzynarodowych kwalifikacjach (CGAP®), QA Validation. Auditor ISO 9000 i 27000. W 2019 r. ukończył program realizowany w formule Master of Public Administration...

Jarosław Feliński

MBA, CEO IODO CONS., praktyk, ochroną danych osobowych zajmuje się od 2004 r, aktywny wykładowca wyższych uczelni na studiach podyplomowych z problematyki jakości zarządzania bezpieczeństwem informacji: Dyplomowany MBA zarządzania w administracji (MZAP). Wieloletni wykładowca WPiA Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie; AGH Kraków; WSISiZ PAN w Warszawie, Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Wrocław. Twórca autorskiego programu podyplomowych studiów zarządzania bezpieczeństwem informacji dla ABI 2013 i IODO 2017..

Ewa Gąsiorowska – Wajman

Specjalizuję się w tworzeniu i rozwijaniu funkcji compliance w organizacjach. Skupiam się na
wspieraniu szacunku do przestrzeganiu prawa i rozumienia obowiązków compliance.
Mam praktykę tworzenia systemów zarządzania compliance, w tym identyfikowania ryzyk, budowania oraz realizowania programów compliance, skutecznych szkoleń, jak również odpowiedniego raportowania.
We współpracy z PIKW, od 3 lat prowadzę zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie compliance.

Rafał Hryniewicz

Ekspert i trener w obszarze whistleblowingu, przeciwdziałania korupcji i konfliktowi interesów oraz analizy śledczej. Certyfikowany analityk kryminalny, kontroler wewnętrzny, audytor wewnętrzny w zakresie normy ISO 27001. Od prawie 28 lat pracy zawodowej (m.in. 20 lat pracy w Policji i służbach specjalnych) zajmuje się szeroko pojętymi aspektami bezpieczeństwa, w tym wdrażaniem systemów zgłaszania naruszeń i prowadzeniem audytów śledczych. Prezes zarządu E-nform Sp. z o.o. ...

Artur Jabłoński

Ekspert z zakresu cyberbezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Doświadczony audytor i trener w zakresie systemów zarządzania opartych o normy ISO.
Absolwent Politechniki Białostockiej oraz podyplomowych studiów executive MBA w ramach programu TEMPUS - Limburgs Universitair Centrum, University of Limerick, Groupe ESC Marseille-Provence na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Absolwent studiów podyplomowych na Wydziale Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk w zakresie ochrony danych osobowych...

Piotr Jaworski

Audytor, ewaluator oraz trener biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Szef zespołów audytu i kontroli w sektorze publicznym i przemyśle (PGZ, PKP Intercity, PKP PLK, ARiMR). Autor wdrożeń systemów kontroli, zarządzania ryzykiem i przeciwdziałania nadużyciom w kilkuset jednostkach, w tym w największych polskich metropoliach i uczelniach. Wykładowca audytu, mentoringu i ESG na studiach podyplomowych. Członek Komitetu Audytu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska. Członek Zarządu IIA Polska...

Andrzej Kasiński

Jest niezależnym konsultantem w zakresie doskonalenia zarządzania operacyjnego. Posiada ponad 20 letnie praktyczne doświadczenie w instytucjach finansowych m.in. w Raiffeisen Bank Polska S.A. i Banku Zachodnim WBK S.A.
Począwszy od 2004 roku kierował projektami usprawniającymi procesy biznesowe jako tzw. Black Belt Lean Six Sigma w Raiffeisen Bank Polska SA. Był w grupie pierwszych specjalistów pracujących nad wdrożeniem metod Lean Six Sigma w Banku...

Artur Miętus

Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie,
Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Zarządzania IT Administracji Publicznej na wydziałach prawa, ekonomii oraz na kierunku informatyka. Od 14 lat zawodowo związany z audytem i kontrolą wewnętrzną – początkowo w administracji państwowej, następnie w sektorze przemysłu zbrojeniowego w Polsce. Obecnie w sektorze ochrony zdrowia...

Adam Milczarek

Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK w Szczecinie.
Ukończył prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studia podyplomowe z Audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Autor i nadzorujący kontrolę NIK pt. Zapewnienie bezpieczeństwa teleinformatycznego przez jednostki samorządu terytorialnego województwa zachodniopomorskiego.

dr Joanna Przybylska

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, pełnomocniczka Rektora UEP ds. kontroli zarządczej, odpowiedzialna za koordynację wdrożenia systemu kontroli zarządczej na UEP (2011), w kolejnych latach odpowiedzialna za monitorowanie kontroli zarządczej w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz koordynowanie procesu zarządzania ryzykiem;
audytor wewnętrzny (egzamin w Ministerstwie Finansów, 2004), Certified Government Auditor Professional...

Tomasz Urbaniak

Jest ekspertem bezpieczeństwa biznesu oraz komercyjnego wywiadu strategicznego, dyplomowanym analitykiem Compliance/AML, szkoleniowcem oraz wykładowcą Studiów Podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, w szczególności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa procesów biznesowych oraz zarządzaniu ryzykiem zagrożeń związanych z działaniem konkurencji. Na co dzień jest przedsiębiorcą oraz doradcą Wywiadowni Gospodarczej „VERIFICATORS”...

Jakub Wajman

Od 28 lat zajmuję się tworzeniem i rozwijaniem kontroli państwowej w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wdrożyłem koncepcję Europejskich Standardów Kontroli w ZUS, w oparciu o ustanowione przez Komisję ds. Standardów Zawodowych INTOSAI (PSC) całościowych ram standardów kontroli państwowej. Wdrożyliśmy Systemu Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015, skoncentrowanego na planowaniu i zarządzaniu organizacją. Jako zarządzania procesowego...

Magdalena Wentel

Absolwentka Politechniki Łódzkiej, Kierownik Zespołu Audyt Wewnętrznego w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi. Posiada wieloletnie doświadczenie w audycie wewnętrznym w sektorze publicznym. Ponadto jest pracownikiem dydaktycznym w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Wcześniej związana ze Społeczną Akademią Nauk w Łodzi.

dr Marcin Stefaniak

Radca Prezesa NIK pełniący obowiązki Dyrektora Delegatury NIK w Szczecinie.

Andrzej Lembryk

oficer w stanie spoczynku. W latach 2000-2007 pełnił służbę w jednostkach terenowych Policji, zajmując się zwalczaniem przestępczości gospodarczej i kryminalnej. Zdobył tam praktyczne doświadczenie jako funkcjonariusz operacyjny i dochodzeniowy, kierował zespołem prowadzącym m.in. sprawy wyłudzenia podatku VAT i akcyzowego, oszustw kredytowych, ubezpieczeniowych i gospodarczych.
W latach 2007-2022 pełnił służbę w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, gdzie zajmował się zagadnieniami w zakresie zwalczania...

Teresa Warszawska

Absolwenta Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie na kierunku ekonomiki i organizacji przedsiębiorstw i studiów podyplomowych z zakresu zarządzania nieruchomościami w  Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie. Przepracowała 40 lat w resorcie finansów na różnych stanowiskach, w tym: 12 lat w urzędach skarbowych począwszy od inspektora, poprzez kierownika Działu Kontroli Podatkowej po naczelnika Urzędu Skarbowego w US Warszawa Ursynów, 6 lat w Izbie Administracji Skarbowej...

Andrzej Pasek

Audytor wewnętrzny, były Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy.

Piotr Biskupski, Ph. D

Advisory Technology Engineer (Security)Client Engineering, IBM Quantum Distinguished Ambassador, Analityk bezpieczeństwa w firmie IBM, architekt systemów prewencyjnych wykorzystujących najnowsze technologie dedykowanych dla departamentów policji, obronności, wywiadu oraz zabezpieczenia firm sektora prywatnego. Aktualnie również odpowiedzialny za wdrażanie systemów generatywnej sztucznej inteligencji oraz technologii kwantowych w zastosowaniach cyberbezpieczeństwa...

Anna Zbierska

Adwokat, audytor śledczy. Ekspert z zakresu prawa i postępowania karnego. Od 2012 r. w ramach współpracy z wiodącymi polskimi Kancelariami reprezentuje oskarżonych i pokrzywdzonych w procesach karnogospodarczych. W praktyce zawodowej połączyła wiedzę z zakresu prawa karnego, handlowego oraz finansów i rachunkowości. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących White-collar crimes i zarządzania ryzykiem biznesowym. Autorka licznych publikacji popularnonaukowych, w tym m.in. na łamach Rzeczpospolita...

Artur Sybicki

Ekspert bezpieczeństwa biznesu, szkoleniowiec oraz wykładowca akademicki uczelni wyższych w Krakowie i w Warszawie.
Specjalizuje się w doradztwie strategicznym na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa terrorystycznego i informacyjnego (kontrwywiad gospodarczy), w zakresie procedur uzgadniania planów ochrony obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie w zakresie zagrożeń o charakterze terrorystycznym (załączniki antyterrorystyczne)...

Mariusz Brzozowski

Nauczyciel akademicki, ekspert ds. antyterrorystycznej ochrony IK, autor publikacji oraz organizator konferencji w obszarze infrastruktury krytycznej.

Organizatorzy

Organizator

Partnerzy

 

Patronat medialny

Patronat medialny

KRAJOWA KONFERENCJA KONTROLI ZARZĄDCZEJ

 

Rejestracja uczestników

  1. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia do Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej Sp. z o.o.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji.
  3. Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora).
  4. Nieobecność zgłoszonego uczestnika niepoprzedzona anulacją zgłoszenia, zobowiązuje do zapłaty pełnej należności.
  5. Anulacja zgłoszenia, może być dokonana jedynie w formie pisemnej, nie później niż na siedem dni przed terminem konferencji. W takim wypadku uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  6. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji.
  7. Aby wziąć, udział w konferencji online - każdy z Uczestników musi mieć urządzenie z aktywnym dostępem do internetu.

Płatność i faktury

  1. Należność za udział w wydarzeniu prosimy wpłacać na konto: BNP Paribas S.A.  nr 45 1750 0009 0000 0000 1032 5323 (w polu tytuł przelewu należy wpisać temat, miejsce i termin realizacji konferencji).
  2. Jeśli Zamawiający jest firmą bądź instytucją podstawę płatności za konferencję stanowi faktura wystawiona przez Organizatora po realizacji konferencji.
  3. Jeśli Zamawiający jest osobą prywatną podstawę płatności za konferencję stanowi faktura pro forma wystawiona przez Organizatora wysyłana do Zamawiającego przed terminem konferencji.
  4. Dla Zamawiających zgłoszonych prywatnie Organizator wystawi i prześle fakturę VAT w terminie do 7 dni po zaksięgowaniu środków na koncie PIKW.
  5. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty konferencji).

Końcowe

  1. Relacje z wydarzania będą udostępnione na stronie www.pikw.pl oraz w mediach społecznościowych organizatora. Upublicznienie materiałów ma na celu jedynie dokumentację wydarzenia.
  2. Więcej informacji pod numerem telefonu: 22 654 10 44 lub zgloszenia@pikw.pl
  3. Zamawiający przesyłając zgłoszenie udziału w szkoleniu, akceptuje powyższe warunki.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu konferencji w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

Pobierz oświadczenie o zwolnieniu z VAT

Poprzednie edycje:

2023: XIII
Ocena poziomu dojrzałości organizacji

W dniach 27-28 kwietnia 2023 r. odbyła się XIII Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej.

2022: XII
Zarządzanie organizacją w procesie zmian

7-8 czerwca 2022 odbyła się XII edycja Krajowej Konferencji Kontroli Zarządczej. Konferencja odbyła się pod hasłem „Zarządzanie organizacją w procesie zmian”. 

2021: XI
Ciągłość działania organizacji w czasie pandemii

W dniach 15-16 czerwca 2021 r.odbyła się XI Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej.

2020: X
Perspektywy Kontroli Zarządczej po 10 latach funkcjonowania

18-19 czerwca 2020 odbyła się X edycja Krajowej Konferencji Kontroli Zarządczej. Konferencja odbyła się pod hasłem „Perspektywy Kontroli Zarządczej po 10 latach funkcjonowania”. 

2019: IX
Kontrola zarządcza – doświadczenia, stan obecny, perspektywy

Tradycyjnie już w Warszawie, w dniach 25- 26 kwietnia 2019 r. odbyła się IX Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej. Eksperci podsumowali kolejny rok funkcjonowania kontroli zarządczej w Polsce.

2018: VIII
Nowe wyzwania przed jednostkami sektora finansów publicznych

24-25 kwietnia 2018 odbyła się już ósma edycja Krajowej Konferencji Kontroli Zarządczej. Konferencja odbyła się pod hasłem „Nowe wyzwania przed jednostkami sektora finansów publicznych”. 

2017: VII

Tegoroczną Krajową Konferencję Kontroli Zarządczej zorganizowaliśmy już po raz siódmy. Jej uczestnicy oceniali stan kontroli zarządczej poprzez pryzmat skuteczności wdrożonego systemu w zapobieganiu nadużyciom i korupcji. Omawiając sukcesy i porażki w realizacji ustawy, w efektywnym stosowaniu standardów kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, nie tylko prelegenci, ale i rozdyskutowana – zarówno na sali, jak i w kuluarach – publiczność, szczególną uwagę zwracała na dwa zasadnicze problemy: chaos w aparacie pojęciowym i dokumenty tworzone jedynie jako spełnienie formalnego wymogu.

2016: VI

26 kwietnia 2016 r. zakończyła obrady dwudniowa VI Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej zorganizowana przez Polski Instytut Kontroli Wewnętrznej, pod merytorycznym patronatem ACFE Polska. O ile poprzednie edycje Konferencji skupiały się na podsumowaniu bieżącego stanu realizacji ustawy, sukcesach i porażkach wdrażania standardów kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, o tyle tegoroczna edycja pozwoliła bliżej przyjrzeć się i przedyskutować zagadnienia związane z zapobieganiem i zwalczaniem nadużyć, oszustw i korupcji w organizacjach publicznych.

2015: V

W dniach 23-24 kwietnia 2015 r. w Pałacu Prymasowskim w Warszawie spotkali się goście V Krajowej Konferencji Kontroli Zarządczej. Zamysłem tego spotkania było nie tyle „jubileuszowe” podsumowanie stanu kontroli zarządczej w sektorze finansów publicznych, co przede wszystkim, wymiana zdań, poglądów i doświadczeń z jej wdrażania, ocena jej funkcjonowania oraz podzielenie się pomysłami na poprawę obecnego stanu. Zapraszając do wygłoszenia prelekcji także reprezentantów jednostek spoza sektora finansów publicznych, chcieliśmy zwrócić uwagę na pożytki i korzyści, jakie mogą wyniknąć ze spotkania administracji publicznej   i gospodarki.

2014: IV

W dniach 28-29 kwietnia 2014 r. w Warszawie, w zabytkowym Pałacu Prymasowskim z XVI wieku, zlokalizowanym w samym centrum warszawskiej Starówki odbyła się IV Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej. Tematem przewodnim IV Konferencji był tytuł Jakość czy „jakoś”? Cztery lata Kontroli Zarządczej w Polsce. Prelegenci prezentowali swoje doświadczenia i opinie dotyczące Systemu Kontroli Zarządczej w kontekście szeroko rozumianej jakości funkcjonowania reprezentowanych przez nich jednostek administracji publicznej. Wśród prelegentów byli przedstawiciele zarówno jednostek rządowych jak i samorządowych.

2013: III

III Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej odbyła się dniach 4-5 kwietnia 2013 r., w Warszawie, w zabytkowym Pałacu Prymasowskim z XVI wieku, zlokalizowanym w samym Centrum warszawskiej Starówki. Tematem przewodnim III Konferencji był Stan obecny a pożądany, ocena Kontroli Zarządczej po trzech latach wdrażania i dotyczył poziomu wdrażanego systemu kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych w kontekście zapisów prawnych. Wystąpienia prelegentów, reprezentujących zarówno administrację rządową jak i samorządową były próbą oceny wdrażanego systemu poprzez prymat ich doświadczeń.

2012: II

II Krajowa Konferencja - Ocena kontroli zarządczej w Polsce - Doświadczenia w pracy organów kontrolnych w kontekście oceny kontroli zarządczej była kontynuacją Konferencji z 2011 r. której tematem przewodnim były pierwsze kroki w ocenie kontroli zarządczej w Polsce. Tym razem, spotkaliśmy się bogatsi o wiedzę i doświadczenia, zdobyte przez cały rok naszej pracy.

2011: I

W dniach 4-5 kwietnia 2011 r. w Warszawie odbyła się I Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej w Polsce. Konferencja stanowiła swojego rodzaju próbę oceny stanu Kontroli Zarządczej w Polsce po pierwszym roku wdrażania. Wśród zaproszonych prelegentów byli przedstawiciele środowiska naukowego oraz praktycy zmagający się na co dzień z wdrażaniem Kontroli Zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych.

Skontaktuj się z nami

  • adres
    ul. Sienna 93 lok. 35,
    00-815 Warszawa
  • godziny otwarcia:
    Pon - Pt : 08.00 - 17.00
    (ale teraz pracujemy zdalnie!)
  • telefon
    Ireneusz Jabłoński: 695-761-711
    Wioleta Gołaszewska: 533-315-538
    fax 22 620 94 36

    zgloszenia@pikw.pl

do góry