Dlaczego warto zgłosić swój udział wcześniej? Przesłanie zgłoszenia na minimum 21 dni przed terminem realizacji szkolenia, to 5 % dodatkowego rabatu od ceny podstawowej
Uczestnicy
Audytorzy, kontrolerzy wewnętrzni.
Cel szkolenia
- zdobycie umiejętności panowania nad własnymi stanami emocjonalnymi,
- poznanie nowoczesnych metod pracy ze stresem,
- dotarcie do wewnętrznych zasobów każdego z uczestników szkolenia,
- zastosowanie technik zarządzania emocjami w pracy z klientami,
- pogłębienie wiedzy na temat stresu,
- uzyskanie podstaw wiedzy na temat inteligencji emocjonalnej.
Program szkolenia
STRES W PRACY AUDYTORA I KONTROLERA WEWNĘTRZNEGO
- Twoja definicja stresu – praca grupowa
- Czym jest stres? – teoria i badania
- Twój poziom stresu - test
- Stresory, czyli czynniki powodujące stres w pracy audytora i kontrolera wewnętrznego
- Pozytywne i negatywne następstwa stresu Lekki przepis na ciężki stres, czyli jak tego nie robić
ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWYCH- PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM
- Model Virginii Satir
- Cztery podstawowe postawy i wzorce zachowań w kontaktach z klientami
- Zastosowanie modelu Virginii Satir w biznesie
- Złam wszystkie zasady albo zrób coś inaczej – sztuka wyjścia z impasu
- Metody pracy z klientami wymagającymi. Sposoby zapobiegania konfliktom
- Wywieranie wpływu na innych dzięki przekroczeniu własnych ograniczeń
EMOCJE W NASZYM ŻYCIU ZAWODOWYM – BUDOWANIE STANU SPOKOJU, KOMPETENCJI I PEWNOŚCI SIEBIE
- Techniki metody budowania pozytywnych stanów emocjonalnych podczas wykonywania swoich zawodowych obowiązków
- Co to znaczy zarządzać emocjami ? – ćwiczenie projekcyjne Inteligencja emocjonalna
- elementy inteligencji emocjonalnej
- samoocena uczestników – ćwiczenia indywidualne Nasze przekonania i wartości a kontrola emocji
- odkryj swoje wartości – ćwiczenie indywidualne
- system wartości a podejmowanie trudnych decyzji podczas kontroli
- Emocje w sytuacjach zawodowych i osobistych - dyskusja grupowa
- różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach
- asertywność (w kontaktach z klientem i nie tylko)
- techniki asertywności – ćwiczenia indywidualne i grupowe
TECHNIKI PRACY ZE STRESEM
- Techniki oddechowe
- Technika kotwiczenia zasobów
- Różne perspektywy postrzegania
- Praca z każdą z perspektyw postrzegania – praca indywidualna
- Różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach.
Prowadzący
Ekspert PIKW - Właściciel firmy; Praktyk, Mistrz i Trener Sztuki NLP; Certyfikowany trener metody T.C.I.; wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.Z wykształcenia ekonomista, z powołania trener i coach biznesowy; praktyk sztuki NLP; dziewięcioletni staż pracy w sektorze bankowym, w tym pięcioletni na stanowisku menedżerskim, odpowiedzialny między innymi za: szkolenie i coaching pracowników. Podsumowanie i indywidualny feedback trenera dla każdego uczestnika szkolenia.
Udział umożliwia zdobycie
- 8 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia
Krajowej Listy Audytorów, Kontrolerów i Specjalizacji Powiązanych
Miejsce realizacji
Warszawa Centrum lub Wola - dokładne miejsce realizacji zostanie określone w informacji mailowej, wysłanej do uczestników szkolenia na 7 dni przed terminem realizacji.
(*uruchomienie uwarunkowane jest liczebnością grupy na poziomie min. 6 osób)
Uczestnictwo w szkoleniu
Koszt uczestnictwa i warunki udziału zawarte są w formularzu zgłoszeniowym.
Pobierz Zgłoszenie udziału
Jeśli spełniają Państwo ustawowe wymogi, dotyczące zwolnienia z podatku VAT, prosimy o wypełnienie i dołączenie do zgłoszenia, załącznika zamieszczonego poniżej:
Pobierz Oświadczenie VAT
Kontakt
Joanna Juchnowicz - Specjalista ds. Szkoleń
e-mail: j.juchnowicz@pikw.pl
(22) 654 10 44| kom. 533 220 400| fax (22) 620 94 36
............................................... Serdecznie zapraszamy do udziału ...................................................