Dlaczego warto zgłosić swój udział wcześniej? Przesłanie zgłoszenia na minimum  21 dni przed terminem realizacji szkolenia, to 5 % dodatkowego rabatu od ceny podstawowej


Warszawa1450.0017-02-2025 - 18-02-202514-02-2025 67

Uczestnicy

Audytorzy, kontrolerzy wewnętrzni.

 

Cel szkolenia

  • zdobycie umiejętności panowania nad własnymi stanami emocjonalnymi,      
  • poznanie nowoczesnych metod pracy ze stresem,
  • dotarcie do wewnętrznych zasobów każdego z uczestników szkolenia, 
  • zastosowanie technik zarządzania emocjami w pracy z klientami,
  • pogłębienie wiedzy na temat stresu,
  • uzyskanie podstaw wiedzy na temat inteligencji emocjonalnej.

 

Program szkolenia

STRES W PRACY AUDYTORA I KONTROLERA WEWNĘTRZNEGO

  • Twoja definicja stresu – praca grupowa
  • Czym jest stres? – teoria i  badania
  • Twój poziom stresu - test
  • Stresory, czyli czynniki powodujące stres w pracy audytora i kontrolera wewnętrznego
  • Pozytywne i negatywne następstwa stresu Lekki przepis na ciężki stres, czyli jak tego nie robić

ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWYCH- PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Model Virginii Satir 
  • Cztery podstawowe postawy i wzorce zachowań w kontaktach z klientami
  • Zastosowanie modelu Virginii Satir w biznesie
  • Złam wszystkie zasady albo zrób coś inaczej – sztuka wyjścia z impasu
  • Metody pracy z klientami wymagającymi. Sposoby zapobiegania konfliktom
  • Wywieranie wpływu na innych dzięki przekroczeniu własnych ograniczeń  

EMOCJE W NASZYM ŻYCIU ZAWODOWYM – BUDOWANIE STANU SPOKOJU, KOMPETENCJI I PEWNOŚCI SIEBIE

  • Techniki metody budowania pozytywnych stanów emocjonalnych podczas wykonywania swoich zawodowych  obowiązków
  • Co to znaczy zarządzać emocjami ? – ćwiczenie projekcyjne Inteligencja emocjonalna
  • elementy inteligencji emocjonalnej
  • samoocena uczestników – ćwiczenia indywidualne Nasze przekonania i wartości a kontrola emocji
  • odkryj swoje wartości – ćwiczenie indywidualne
  • system wartości a podejmowanie trudnych decyzji podczas kontroli
  • Emocje w sytuacjach zawodowych i osobistych  - dyskusja grupowa
  • różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach
  • asertywność (w kontaktach z klientem i nie tylko)
  • techniki asertywności – ćwiczenia indywidualne i grupowe

TECHNIKI PRACY ZE STRESEM

  • Techniki oddechowe
  • Technika kotwiczenia zasobów
  • Różne perspektywy postrzegania
  • Praca z każdą z perspektyw postrzegania – praca  indywidualna
  • Różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach.

 

Prowadzący

Ekspert PIKW - Właściciel firmy; Praktyk, Mistrz  i Trener Sztuki NLP; Certyfikowany trener metody T.C.I.; wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.Z wykształcenia ekonomista, z powołania trener i coach biznesowy; praktyk sztuki NLP; dziewięcioletni staż pracy w sektorze bankowym, w tym pięcioletni na stanowisku menedżerskim, odpowiedzialny między innymi za: szkolenie i coaching pracowników. Podsumowanie i  indywidualny feedback trenera dla każdego uczestnika szkolenia.

 

Udział umożliwia zdobycie

  • 8 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia 

         Krajowej Listy Audytorów, Kontrolerów i Specjalizacji Powiązanych

 

Miejsce realizacji

Warszawa Centrum lub Wola - dokładne miejsce realizacji zostanie określone w informacji mailowej, wysłanej do uczestników szkolenia na 7 dni przed terminem realizacji.

 

(*uruchomienie uwarunkowane jest liczebnością grupy na poziomie min. 6 osób)

Uczestnictwo w szkoleniu

Koszt uczestnictwa i warunki udziału zawarte są w formularzu zgłoszeniowym.

Pobierz Zgłoszenie udziału

Jeśli spełniają Państwo ustawowe wymogi, dotyczące zwolnienia z podatku VAT, prosimy o wypełnienie i dołączenie do zgłoszenia, załącznika zamieszczonego poniżej:

Pobierz Oświadczenie VAT

 

Kontakt

Joanna Juchnowicz - Specjalista ds. Szkoleń 
e-mail: j.juchnowicz@pikw.pl 

(22) 654 10 44| kom. 533 220 400| fax (22) 620 94 36

 

...............................................       Serdecznie zapraszamy do udziału       ...................................................

 


«Szkolenia archiwum«