To jest informacja o szkoleniach archiwalnych. Rekrutacja na to szkolenie obecnie jest zamknięta.  Aby zobaczyć obecną ofertę, kliknij: Szkolenia nadchodzące

 

08-05-2014 - 09-05-2014

Uczestnicy

 

Szkolenie skierowane jest do pracowników firm ubezpieczeniowych, których zakres zadań zawodowych wymaga od nich umiejętności weryfikowania wiarygodności klienta na każdym etapie kontaktu z nim celem dokonania oceny zasadności zgłaszanej szkody lub roszczenia.

 

Cel warsztatów

 

  • poznanie własnych kompetencji w obszarze rozpoznawania u innych wskazówek nieszczerości i świadomego wprowadzania w błąd;
  • poszerzenie i udoskonalenie umiejętności oceny wiarygodności klienta, w tym również w oparciu o analizę lingwistyczną przedstawionego przez niego opisu przebiegu zdarzenia;
  • poznanie zasad i technik przeprowadzania skutecznych rozmów i wywiadów sprzyjających uzyskaniu wiarygodnych informacji;

 

Program warsztatów

 

  • Prawda o ludziach i ich kłamstwach, w tym psychologiczna sylwetka skutecznego „kłamcy.”
  • Możliwości i ograniczenia w wykrywaniu oznak nieszczerości i wprowadzania w błąd - działania sprzyjające poznaniu prawdy.
  • Strategie używane przez osoby, które świadomie wprowadzają innych w błąd - kiedy kłamać jest najłatwiej i jak robi to wytrawny „kłamca”.
  • Odczytywanie i właściwe interpretowanie wskazówek nieszczerości – obserwacja zachowania klienta.
  • Znaczenie umiejętności słuchania oraz zadawania odpowiednich pytań podczas bezpośredniego kontaktu z klientem.
  • Analiza lingwistyczna treści wypowiedzi osoby relacjonującej lub przedstawiającej pisemny opis przebiegu zdarzenia będącego przedmiotem zgłoszonej szkody lub roszczenia.
  • Struktura i techniki prowadzenia rozmowy i wywiadu z klientem, sprzyjającego uzyskaniu wiarygodnych informacji.
  • Reagowanie na zachowanie osoby skonfrontowanej z własną nieszczerością i świadomym wprowadzaniem w błąd.
  • Wnioskowanie na podstawie obserwacji zachowania i wypowiedzi osoby - końcowa interpretacja uzyskanych informacji.

 

Osoby prowadzące

 

Mariola Dorota Wołoszyn - psycholog, emerytowany oficer Policji. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe, w tym ponad 15 lat wykonywała zadania psychologa policyjnego. Ukończyła liczne szkolenia, prowadzone przez polskich oraz zagranicznych specjalistów (m.in. Conflict Resolution, Research and Resource Center z USA, Milton H. Erickson Institut w Berlinie, Department of Justice FBI, Instytutu Ekspertyz Sądowych w Krakowie), głównie z zakresu interwencji kryzysowej, patologii w środowisku pracy, negocjacji i mediacji, przemocy fizycznej i psychicznej, nadużyć seksualnych, psychologii śledczej, profilowania nieznanych sprawców przestępstw, psychologicznej oceny wiarygodności świadków i osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa. Posiada kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie w zakresie sporządzania portretów psychologicznych nieznanych sprawców przestępstw, wykonywania ekspertyz typologicznych na potrzeby organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości oraz oceny wiarygodności osób, w tym z wykorzystaniem analizy lingwistycznej tekstu.

 

Od wielu lat szkoli różne grupy odbiorców w zakresie technik i metod zdobywania informacji oraz oceny ich wiarygodności. Prowadzi warsztaty rozwijające umiejętności konstruktywnego rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych (radzenie sobie ze stresem, negocjacje i mediacje), stosowania deeskalacji opartej na umiejętnościach interpersonalnych oraz efektywnego wywierania wpływu na ludzi. Uczy też skutecznego działania w sytuacjach kryzysowych, szczególnie w przypadku napadu i wzięcia zakładników.

Jest terapeutką NLP oraz udziela pomocy psychologicznej w nurcie poznawczo-behawioralnym.

 

Udział przynaje

 

  • 10 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia,  

         Krajowej Listy Profesjonalnych Audytorów i Kontrolerów Wewnęrznych

 

Miejsce realizacji

 

Warszawa, ul. Ciołka 6,    Ośrodek Szkoleniowy Exploris       Lokalizacja       Galeria zdjęć

opcjonalnie - Katowice*, Gdańsk*

(*uruchomienie uwarunkowane jest liczebnością grupy na poziomie min. 8 osób)   

 

Uczestnictwo w warsztatach

 

Cena i warunki udziału zawarte są w formularzu zgłoszeniowym.

 

Pobierz_zgloszenie.pdf

 

Jeśli spełniają Państwo ustawowe wymogi, dotyczące zwolnienia z podatku VAT, prosimy o wypełnienie i dołączenie do zgłoszenia, załącznika zamieszczonego poniżej:

 

OswiadczenieVAT.pdf

 

Kontakt

 

Sylwia Hołuj-Hurkała-Specjalista ds. Szkoleń 
e-mail:  s.holuj@pikw.pl

(22) 620-91-70| kom. 533 350 533| fax (22) 620 94 36

Komunikacja interpersonalna | Nadużycia, oszustwa, korupcja