XIX Międzynarodowy Kongres ONLINE 17-18 listopada 2020


 

  • calendar-on-day-17 Już 18 edycji za nami!
  • Od 2002 roku
  • 20 prelegentów, 10 godzin prelekcji
  • 12 punktów PUK
    12 punktów CPE (2 pkt etyka) 

 

Szanowni Państwo,

 

XIX Międzynarodowy Kongres Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw odbędzie się w dniach 17-18 listopada 2020 r. w formie online, we współpracy z Krakowską Akademią im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Kongres ma już osiemnastoletnią tradycję i nadal jest jedynym wydarzeniem o tym charakterze w Polsce. Stwarza możliwość omówienia najważniejszych zmian i zagadnień w poszczególnych obszarach, jak również uzyskania opinii polskich i zagranicznych ekspertów. Nadrzędnym celem tego cyklicznego, międzynarodowego spotkania jest wymiana doświadczeń i gromadzenie wiedzy na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, profesjonalistami zajmującymi się zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym, zapobieganiem oraz wykrywaniem nadużyć gospodarczych i korupcji, governance i compliance. Dotychczas mieliśmy zaszczyt gościć prelegentów i uczestników z Polski, Bułgarii, Czech, Chorwacji, Danii, Francji, Holandii, Kataru, Norwegii, ZEA, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Włoch.

 

 


Audyt wewnętrzny

Antykorupcja

Bezpieczeństwo informacji

Compliance

Cyberbezpieczeństwo

Etyka

Governance

Kontrola wewnętrzna  

RODO

Systemy i narzędzia antyfraudowe

Whistleblowing

Zarządzanie ryzykiem

Prezesów i Członków Zarządu

Kierowników Jednostek Sektora Finansów Publicznych

Dyrektorów Audytu

Dyrektorów Finansowych

Głównych Księgowych

Dyrektorów ds. Zarządzania Ryzykiem

Dyrektorów Kontroli Wewnętrznej

Kontrolerów i Audytorów Wewnętrznych

Biegłych ds. wykrywania przestępstw i nadużyć gospodarczych oraz korupcji

Członków Organów Nadzorczych

Kontrolerów Finansowych

Specjalistów obszarów powiązanych


ZGŁOŚ SIE JUŻ DZIŚ!

 

Reprezentujesz administrację publiczną? Pobierz oświadczenie o zwolnieniu z VAT w strefie pobrań poniżej i załącz do zgłoszenia. 


  1. VIRTUAL
    STANDARD
  2. 700 ZŁ NETTO
  3. Dostęp do transmisji z dwóch dni Kongresu
  4. 18 numer KontrolerInfo (wersja elektroniczna)
  5. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  6. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  7. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  8. Aktywny networking pomiędzy Uczestnikami i Prelegentami - połączenia 1:1 z prelegentami lub innymi uczestnikami, możliwość zadawania pytań.
  9. X
  10. X
  11. Rabaty na usługi PIKW oraz Partnerów
  12. X
  13. ZGŁASZAM SIĘ

  1. VIRTUAL
    PREMIUM
  2. 750 ZŁ NETTO
  3. Dostęp do transmisji z dwóch dni Kongresu
  4. 18 numer KontrolerInfo (wersja elektroniczna)
  5. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  6. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  7. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  8. Aktywny networking pomiędzy Uczestnikami i Prelegentami - połączenia 1:1 z prelegentami lub innymi uczestnikami, możliwość zadawania pytań.
  9. Dostęp do nagrań prelekcji przez 6 miesięcy
  10. Roczna prenumerata KontrolerINFO w wersji elektronicznej
  11. Rabaty na usługi PIKW oraz Partnerów
  12. X
  13. ZGŁASZAM SIĘ

  1. VIRTUAL GRUPOWY
    (MINIMUM 4 OSOBY)
  2. ZAPYTAJ O SPECJALNĄ CENĘ
  3. Dostęp do transmisji z dwóch dni Kongresu
  4. 18 numer KontrolerInfo (wersja elektroniczna)
  5. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  6. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  7. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  8. Aktywny networking pomiędzy Uczestnikami i Prelegentami - połączenia 1:1 z prelegentami lub innymi uczestnikami, możliwość zadawania pytań.
  9. Dostęp do nagrań prelekcji przez 6 miesięcy
  10. Roczna prenumerata KontrolerINFO w wersji elektronicznej
  11. Rabaty na usługi PIKW oraz Partnerów
  12. Licencja na grupowe oglądanie
  13. ZGŁASZAM SIĘ

 


Strefa pobierania

Międzynarodowy Kongres - warunki uczestnictwa

Rejestracja uczestników

  1. Warunkiem uczestnictwa  jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia do Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej Sp. z o.o.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników.
  3. Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora).
  4. Nieobecność zgłoszonego uczestnika niepoprzedzona anulacją zgłoszenia, zobowiązuje do zapłaty pełnej należności.
  5. Anulacja zgłoszenia, może być dokonana jedynie w formie pisemnej, nie później niż na siedem dni przed terminem konferencji. W takim wypadku uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  6. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji.
  7. Aby wziąć, udział w konferencji online - każdy z Uczestników musi mieć urządzenie z aktywnym dostępem do internetu.

Płatność i faktury

  1. Należność za udział w wydarzeniu prosimy wpłacać na konto: BNP Paribas S.A.  nr 45 1750 0009 0000 0000 1032 5323 (w polu tytuł przelewu należy wpisać temat, miejsce i termin realizacji konferencji).
  2. Jeśli Zamawiający jest firmą bądź instytucją podstawę płatności za konferencję stanowi faktura wystawiona przez Organizatora po realizacji konferencji.
  3. Jeśli Zamawiający jest osobą prywatną podstawę płatności za konferencję stanowi faktura pro forma wystawiona przez Organizatora wysyłana do Zamawiającego przed terminem konferencji.
  4. Dla Zamawiających zgłoszonych prywatnie Organizator wystawi i prześle fakturę VAT w terminie do 7 dni po zaksięgowaniu środków na koncie PIKW.
  5. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty konferencji).

Końcowe

  1. Relacje z wydarzania będą udostępnione na stronie www.pikw.pl oraz w mediach społecznościowych organizatora. Upublicznienie materiałów ma na celu jedynie dokumentację wydarzenia.
  2. Więcej informacji pod numerem telefonu: 22 654 10 44 lub zgloszenia@pikw.pl
  3. Zamawiający przesyłając zgłoszenie udziału w szkoleniu, akceptuje powyższe warunki.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu konferencji w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

*12 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia KLPAiKW

*12 punktów CPE (w tym 2 pkt etyka) nadanych przez NASBA / PIKW Registry ID:129051

Program Kongresu

17 listopada 2020 r. (wtorek)

  • 9:00– 9:10
  • Rejestracja uczestników
  •  
  • 9:10 – 9:30
  • Otwarcie Kongresu, powitanie uczestników / Zarząd PIKW / Prelekcja Otwierająca

    Illona Pałka – Dyrektor Komórki Audytu Wewnętrznego, Małopolski Urząd Wojewódzki

    Elżbieta MajchrowskaPełnomocnik Rektora ds. Studiów Podyplomowych, Krakowska Akademia
  •  

Blok I (9:30 - 11:15)

  • 9:30 – 10:00
  • Piotr Jaworski, Certyfikowany audytor wewnętrzny, mentor, trener biznesu.
  • "Czynnik białkowy", a skuteczność systemu przeciwdziałania nadużyciom. Jak wykorzystać psychologię w tworzeniu rozwiązań systemowych?
  • 10:00 – 10:30
  • Bożena Głod – Dyr. Dep. Audytu i Kontroli w Polska Grupa Zbrojeniowa - PGZ SA 
  • Organizacja funkcji audytu wewnętrznego i kontroli operacyjnej w Grupie Kapitałowej
  • 10:30 – 11:00
  • dr Joanna Przybylska / dr hab. Jacek Trębecki – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Skuteczna komunikacja w audycie wewnętrznym – podsumowanie badań
  • 11:00 – 11:15
  • Panel dyskusyjny, pytania
  •  
  • 11:15-11:30
  • PRZERWA
  •  

Blok II (11:30 – 13:25)

  • 11:30 – 12:10
  • Branko Ž. Ljutić – PhD, MA, BA, CA, CPA, profesor zwyczajny, partner ds. audytu i ubezpieczeń w Sante Fe Associates International -SFAI Czarnogóra | MNA profesor zwyczajny – Zagrzebska Szkoła Ekonomii I Zarządzania w Zagrzebiu
  • Rola audytora w odniesieniu do oszustw i prowadzonej działalności podczas audytu sprawozdań finansowych: Ograniczanie luk – metoda IFAC
  • 12:10 – 12:40
  • Andrzej KasińskiPartner PIKW
  • Analiza danych procesowych a skuteczność audytu i kontroli wewnętrznej
  • 12:40 – 13:10
  • Ireneusz Suszek - Członek Zarządu, Vice Prezes AZ Frame Sp. z o.o.
  • Data Quality Management - Budowa i rozwój strategii zarządzania jakością danych w organizacji z wykorzystaniem narzędzi informatycznych światowego lidera w dziedzinie narzędzi Firmy Precisely
  • 13:10 – 13:25
  • Panel dyskusyjny, pytania
  •  
  • 13:25-13:55
  • PRZERWA
  •  

Blok III (13:55 – 15:40)

  • 13:55 – 14:25
  • Artur GebiczZastępca Dyrektora Departamentu ds. Audytu IT, IPS-SGB
  • Oszustwa w pandemii
  • 14:25 – 14:55
  • Cecilia Locati - FCMA, CGMA, CFE wiceprezes ds. audytu wewnętrznego, ryzyka i zgodności ,RHI Magnesita
  • W jaki sposób funkcje oceny ryzyka i kontroli mogą być Skutecznymi Partnerami Biznesowymi
  • 14:55 – 15:25
  • Ewa GąsiorowskaCompliance Manager w globalnej firmie w branży logistycznej i transportowej.
  • Compliance. Uczciwość i staranność
  • 15:25 – 15:40
  • Panel dyskusyjny, pytania
  •  
  • 15:40 - 15:55
  • Podsumowanie i zakończenie I dnia Kongresu

18 listopada 2020 r. (środa)

  • 9:00– 9:10
  • Rejestracja uczestników
  •  
  • 9:10 – 9:15
  • Powitanie uczestników
  • Otwarcie drugiego dnia Kongresu

Blok IV (9:20 - 11:10)

  • 9:15 – 9:45
  • Karol KwiatkowskiDyrektor komórki Kontroli i Audytu w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej
  • Audyt doradczy w czasach kryzysu
  • 9:45 – 10:25
  • Wojciech Ogiela - Naczelnik Wydziału Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Administracji Publicznej Ministerstwo Finansów
  • Realizacja programu zapewnienia i poprawy jakości audytu wewnętrznego - na przykładzie narzędzia Quality@w
  • 10:25 – 10:55
  • Michał Klimek - Prezes Zarządu Plativo sp. z o.o. / Marek Sawicki - Naczelnik wydziału w urzędzie centralnym, certyfikowany audytor wewnętrzny
  • Kiedyś makdonaldyzacja, dziś uberyzacja. Jak w zarządzaniu ryzykiem wygodnie dojechać z punktu A do punktu B nie angażując przy tym dużych budżetów i wieloosobowych zespołów? Prezentacja połączona z pokazem systemu Contrisk.
  • 10:55 – 11:10
  • Panel dyskusyjny, pytania
  •  
  • 11:10-11:25
  • PRZERWA
  •  

Blok V (11:25 – 13:05)

  • 11:25 – 11:55
  • dr Anna Sergi - Starszy Wykładowca Kryminologii Katedry Socjologii Uniwersytetu w Essex
  • Spektrum przestępczości zorganizowanej i korupcji w administracji publicznej
  • 11:55 – 12:25
  • Monika Gorgoń – Dyrektor, Compliance Officer w dziale Compliance i Ryzyka, Giełda Papierów Wartościowych - GPW SA.
  • Standardy rekomendowane dla systemu zarządzania zgodnością w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz systemu ochrony sygnalistów w spółkach notowanych na rynkach organizowanych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
  • 12:25 – 12:50
  • Rafał Hryniewicz - Prezes Zarządu e-nform – partner PIKW w zakresie rozwiązań systemowych
  • Whistleblowing - Najczęstsze grzechy związane z systemami dla sygnalistów
  • 12:50-13:05
  • Panel dyskusyjny, pytania
  •  
  • 13:05-13:40
  • PRZERWA
  •  

Blok VI (13:40 – 15:25)

  • 13:40-14:10
  • Jacek Bildr hab. nauk o bezpieczeństwie, profesor WAT, Wydziału Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarzadzania Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie
  • Zidentyfikowane problemy wprowadzenia i utrzymania systemu antykorupcyjnego w organizacji
  • 14:10 – 14:40
  • Anna Ścieszko – Osińska – Prezes Zarządu Spółki Skarbu Państwa.

  • Wywiad i kontrwywiad w zarządzaniu bezpieczeństwem przedsiębiorstwa

  • 14:40 – 15:10
  • Krystyna Szawłowska – Techne sp. z o.o. / Partner PIKW

  • Wdrożenia systemu ochrony danych osobowych na przykładzie grupy firm i uczelni wyższej - studium przypadku
  • 15:10-15:25
  • Panel dyskusyjny, pytania
  •  

 

  • 15:25 - 15:45
  • Leszek Adamski / Andrzej Kasiński/ Krzysztof Wojtczak -
  • Wnioski i podsumowanie Kongresu
  • 15:45-15:55
  • ZAKOŃCZENIE 19 KONGRESU

Prelegenci

Leszek Adamski

mgr inż. organizator przemysłu, jest absolwentem Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej, podyplomowych studiów zarządzania finansami oraz audytu i kontroli wewnętrznej.

Artur Gębicz

CFE, C)DFE, LA ISO 27001, LA ISO 22301, biegły sądowy, licencjonowany detektyw, Zastępca Dyrektora Departamentu ds. Audytu IT, IPS-SGB, gdzie nadzoruje przeprowadzanie audytów IT w blisko 200 bankach spółdzielczych. Wcześniej Zastępca Dyrektora Audytu w banku komercyjnym. Menadżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w przeprowadzaniu audytów informatycznych w sektorze finansowym oraz telekomunikacyjnym. Z wykształcenia matematyk, z zamiłowania informatyk.

Ewa Gąsiorowska

Mgr prawa, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Prawa i Administracji. Jest Compliance Manager w globalnej firmie w branży logistycznej i transportowej.
 

Monika Gorgoń

Radca prawny, Dyrektor Działu Compliance, AML i Ryzyka w Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie  S.A. (GPW),  Przewodnicząca Komitetu ds. Compliance przy GPW oraz Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej GPW Benchmark S.A. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, prawniczego seminarium doktorskiego, studiów podyplomowych LL.M. in International Commercial Law  na Akademii im. L. Koźmińskiego w Warszawie i studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA).

Piotr Jaworski

Certyfikowany audytor wewnętrzny, mentor oraz trener biznesu. Szef firmy doradczej i akademii kursów online zdalnykurs.pl. Były szef zespołów audytu i kontroli (PKP Intercity, PKP PLK, ARiMR). Pracownik misji pokojowych w Kosovie, Serbii i Macedonii. Jako konsultant doradzał w opracowaniu i wdrożeniu systemów kontroli wewnętrznej, przeciwdziałania nadużyciom i zarządzania ryzykiem w kilkuset jednostkach sektora finansów publicznych.Członek Zarządu European Mentoring & Coaching Poland.

Branko Ž. Ljutić

Partner zarządzający ds. audytu i wiarygodności, doradztwa w zakresie ryzyka. Biegły rewident (w Czarnogórze i Serbii). Biegły księgowy (Instytut Biegłych Księgowych w Czarnogórze i Stowarzyszenie Księgowych i Rewidentów w Serbii). Doktorat z ekonomiki rolnictwa oraz bankowości i finansowości międzynarodowej. Magister ekonomiki monetarnej i bankowości, licencjat z ekonomii (finansowość i rachunkowość). Wszystkie stopnie uzyskał z odznaczeniem (uzyskując najwyższe oceny).

Cecilia Locati

Audytor wewnętrzny oraz wiceprezes ds. ryzyka i zgodności w RHI Magnesita. Certified Fraud Examiner (CFE) oraz Fellow Chartered Management Accountant (FCMA, CGMA).
Ma ponad 10-letnie międzynarodowe doświadczenie w obszarach zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej, ładu korporacyjnego i zgodności, a także szerokie doświadczenie w międzynarodowych firmach publicznych oraz prywatnych małych i dużych przedsiębiorstwach.

Wojciech Ogiela

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. Wieloletni pracownik Ministerstwa Finansów, zatrudniony w komórkach odpowiedzialnych za funkcję audytu wewnętrznego oraz koordynację kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych.

Joanna Przybylska

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Publicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w latach 2011-2014 Pełnomocnik Rektora UEP ds. kontroli zarządczej, odpowiedzialna za wdrożenie systemu kontroli zarządczej na UEP, kierownik studiów podyplomowych z zakresu audytu wewnętrznego i obszarów pokrewnych, wykładowca z zakresu audytu wewnętrznego na studiach I i II stopnia oraz studiach podyplomowych.

Jacek Trębecki

prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Interesuje się problematyką psychologii PR oraz internal relations. Jest współwłaścicielem agencji  public relations Prelite i domu wydawniczego piar.pl, praktykiem w zakresie komunikowania wewnętrznego, kampanii społecznych oraz nawiązywania relacji z mediami. Autor kilkuset strategii PR i szkoleń, pracował dla największych podmiotów w kraju (m.in Orlen, PTC, KGHM, Lasy Państwowe, Kulczyk Holding, Siemens, Henkel) i zagranicy.

Ireneusz Suszek

Od ponad 20 lat związany z budową i rozwojem dużych systemów informatycznych w sektorze Bankowym, Energetycznym, E-commerce oraz Sektorze Publicznym.

Andrzej Kasiński

Ekspert i konsultant PIKW, Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w doskonaleniu zarządzania operacyjnego. Potrafi opracować i wdrożyć architekturę procesów w organizacji oraz modelować procesy z wykorzystaniem systemu Adonis. Wykorzystując doświadczenie audytorskie potrafi przeprowadzić analizę przebiegu poszczególnych procesów, przeprowadzić obserwacje migawkowe, zaplanować i przeprowadzić pomiary oraz  przeanalizować zebrane dane korzystając z programu Minitab.

Rafał Hryniewicz

Certyfikowany analityk kryminalny, kontroler wewnętrzny, audytor wewnętrzny w zakresie normy ISO 27001. Trener w obszarze whistleblowingu oraz przeciwdziałania korupcji i konfliktowi interesów. Współautor książki "Sygnaliści w organizacji. Jak skutecznie wdrożyć system sygnalizowania nieprawidłowości" oraz autor publikacji w tym zakresie. Od 2017 roku prezes zarządu E-nform Sp. z o.o.

Karol Kwiatkowski

Dyrektor komórki ds. audytu i kontroli, kierujący audytem wewnętrznym w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej. Certyfikowany audytor wewnętrzny z ponad 13-letnim stażem. Dodatkowo doświadczony szkoleniowiec, trener. Od prawie 6 lat inspiruje innych dzieląc się wiedzą i doświadczeniem m.in. z zakresu audytu, zarządzania ryzykiem, kontroli zarządczej.

Anna Sergi

Posiada tytuł doktora socjologii (2014) ze specjalizacją z kryminologii na Wydziale Socjologii Uniwersytetu w Essex. Specjalizuje się w badaniach nad przestępczością zorganizowaną i porównawczym wymiarze sprawiedliwości w sprawach karnych. Publikowała obszernie w renomowanych czasopismach z zakresu kryminologii na tematy związane z włoskimi mafiami we Włoszech i za granicą, a także na temat strategii policyjnych przeciwko przestępczości zorganizowanej w różnych rejonach.

Michał Klimek

Mgr inż., absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej na kierunku Inżynieria Systemów Informatycznych. Prezes zarządu i właściciel firmy Plativo sp. z o.o. Od lat realizuje projekty IT wykorzystywane w sektorze publicznym (Urząd Lotnictwa Cywilnego, Rządowe Centrum Legislacji, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi), prywatnym (Netia S.A., Sklepy Komfort S.A.) a także w jednostkach związanych z nauką (IPPT PAN, Centrum Nauki Kopernik).

Marek Sawicki

Naczelnik wydziału w urzędzie centralnym. Audytor wewnętrzny (certyfikat Ministra Finansów). Zawodowo zajmuje się problematyką zarządzania organizacją, w szczególności planowania strategicznego i operacyjnego, zarządzania ryzkiem i budżetowania zadaniowego. Od kilku lat prowadzi szkolenia w zakresie kontroli zarządczej, budżetowania zadaniowego oraz zarządzania ryzykiem i szansami.

Jacek Bil

dr hab. nauk o bezpieczeństwie, profesor WAT, Wydziału Bezpieczeństwa, Logistyki i Zarzadzania Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Właściciel firmy JB Safety&Consulting Jacek Bil - prowadzącej m. in. szkolenia antykorupcyjne z zakresu przeciwdziałania i eliminowania zjawisk korupcyjnych w organizacjach publicznych oraz w przedsiębiorstwach o kapitale prywatnym. Laureat I nagrody Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego na najlepszą pracę o korupcji.

Bożena Głod

Biegły rewident. Doświadczenie w audycie wewnętrznym i kontroli zdobywała między innymi budując i rozwijając funkcje audytu i kontroli w dużej Grupie Kapitałowej pełniąc w niej rolę zarządzającego audytem. Stworzyła wewnętrzne regulacje obejmujące swoim zakresem Spółki z Grupy. Opracowała metodykę audytu i kontroli. Nadzorowała kilkunastoosobowe zespoły. W przeszłości pracowała także jako dyrektor finansowy, główny księgowy i biegły rewident w znaczących dla polskiej gospodarki podmiotach.

Anna Ścieszko-Osińska

Absolwentka Akademii Obrony Narodowej, Uniwersytetu Śląskiego, Uniwersytetu Warszawskiego, Collegium Civitas, Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk MBA, wieloletni menedżer wyższego szczebla w środowisku międzynarodowym, Prezes Zarządu Spółki Skarbu Państwa.


Skontaktuj się z nami:

adres

ul. Sienna 93 lok. 35,
00-815 Warszawa

godziny otwarcia

Pon - Pt :
08.00 - 17.00

telefon

tel. 22 654 10 44
fax 22 620 94 36
biuro@pikw.pl