XIX Międzynarodowy Kongres ONLINE 17-18 listopada 2020


 

  • calendar-on-day-17 Już 18 edycji za nami!
  • Od 2002 roku
  • 20 prelegentów, 10 godzin prelekcji
  • 12 punktów PUK
    12 punktów CPE

 

Szanowni Państwo,

 

XIX Międzynarodowy Kongres Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw odbędzie się w dniach 17-18 listopada 2020 r. w formie online, we współpracy z Krakowską Akademią im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Kongres ma już osiemanstoletnią tradycję i nadal jest jedynym wydarzeniem o tym charakterze w Polsce. Stwarza możliwość omówienia najważniejszych zmian i zagadnień w poszczególnych obszarach, jak również uzyskania opinii polskich i zagranicznych ekspertów. Nadrzędnym celem tego cyklicznego, międzynarodowego spotkania jest wymiana doświadczeń i gromadzenie wiedzy na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, profesjonalistami zajmującymi się zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym, zapobieganiem oraz wykrywaniem nadużyć gospodarczych i korupcji, governance i compliance. Dotychczas mieliśmy zaszczyt gościć prelegentów i uczestników z Polski, Bułgarii, Czech, Francji, Holandii, Kataru, ZEA, Niemiec, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Włoch.

 

 


Audyt wewnętrzny

Antykorupcja

Bezpieczeństwo informacji

Compliance

Cyberbezpieczeństwo

Etyka

Governance

Kontrola wewnętrzna

Monitorowanie  

RODO

Systemy i narzędzia antyfraudowe

Whistleblowing

Zarządzanie ryzykiem

Prezesów i Członków Zarządu

Kierowników Jednostek Sektora Finansów Publicznych

Dyrektorów Audytu

Dyrektorów Finansowych

Głównych Księgowych

Dyrektorów ds. Zarządzania Ryzykiem

Dyrektorów Kontroli Wewnętrznej

Kontrolerów i Audytorów Wewnętrznych

Biegłych ds. wykrywania przestępstw i nadużyć gospodarczych oraz korupcji

Członków Organów Nadzorczych

Kontrolerów Finansowych

Specjalistów obszarów powiązanych


Ceny pakietów sukcesywnie rosną, zgłoś się już dziś!

Promocja trwa do końca września, skorzystaj z najlepszej oferty udziału w Kongresie!

 


  1. VIRTUAL
    STANDARD
  2. 590 ZŁ NETTO 700 ZŁ NETTO
  3. Dostęp do transmisji z dwóch dni Kongresu
  4. 18 numer KontrolerInfo (wersja elektroniczna)
  5. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  6. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  7. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  8. Aktywny networking pomiędzy Uczestnikami i Prelegentami za pośrednictwem czatu, możliwość zadawania pytań.
  9. X
  10. X
  11. Rabaty na usługi PIKW oraz Partnerów
  12. X
  13. ZGŁASZAM SIĘ

  1. VIRTUAL
    PREMIUM
  2. 650 ZŁ NETTO 750 NETTO
  3. Dostęp do transmisji z dwóch dni Kongresu
  4. 18 numer KontrolerInfo (wersja elektroniczna)
  5. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  6. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  7. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  8. Aktywny networking pomiędzy Uczestnikami i Prelegentami za pośrednictwem czatu, możliwość zadawania pytań.
  9. Dostęp do nagrań prelekcji przez 6 miesięcy
  10. Roczna prenumerata KontrolerINFO w wersji elektronicznej
  11. Rabaty na usługi PIKW oraz Partnerów
  12. X
  13. ZGŁASZAM SIĘ

  1. VIRTUAL GRUPOWY
    (MINIMUM 4 OSOBY)
  2. ZAPYTAJ O SPECJALNĄ CENĘ
  3. Dostęp do transmisji z dwóch dni Kongresu
  4. 18 numer KontrolerInfo (wersja elektroniczna)
  5. Materiały pokonferencyjne w wersji elektronicznej
  6. Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
  7. 12 punktów CPE oraz 12 punktów PUK
  8. Aktywny networking pomiędzy Uczestnikami i Prelegentami za pośrednictwem czatu, możliwość zadawania pytań.
  9. Dostęp do nagrań prelekcji przez 6 miesięcy
  10. Roczna prenumerata KontrolerINFO w wersji elektronicznej
  11. Rabaty na usługi PIKW oraz Partnerów
  12. Licencja na grupowe oglądanie
  13. ZGŁASZAM SIĘ

 


Strefa pobierania

Międzynarodowy Kongres - warunki uczestnictwa

Rejestracja uczestników

  1. Warunkiem uczestnictwa  jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia do Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej Sp. z o.o.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników.
  3. Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora).
  4. Nieobecność zgłoszonego uczestnika niepoprzedzona anulacją zgłoszenia, zobowiązuje do zapłaty pełnej należności.
  5. Anulacja zgłoszenia, może być dokonana jedynie w formie pisemnej, nie później niż na siedem dni przed terminem konferencji. W takim wypadku uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  6. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w konferencji.
  7. Aby wziąć, udział w konferencji online - każdy z Uczestników musi mieć urządzenie z aktywnym dostępem do internetu.

Płatność i faktury

  1. Należność za udział w wydarzeniu prosimy wpłacać na konto: BNP Paribas S.A.  nr 45 1750 0009 0000 0000 1032 5323 (w polu tytuł przelewu należy wpisać temat, miejsce i termin realizacji konferencji).
  2. Jeśli Zamawiający jest firmą bądź instytucją podstawę płatności za konferencję stanowi faktura wystawiona przez Organizatora po realizacji konferencji.
  3. Jeśli Zamawiający jest osobą prywatną podstawę płatności za konferencję stanowi faktura pro forma wystawiona przez Organizatora wysyłana do Zamawiającego przed terminem konferencji.
  4. Dla Zamawiających zgłoszonych prywatnie Organizator wystawi i prześle fakturę VAT w terminie do 7 dni po zaksięgowaniu środków na koncie PIKW.
  5. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania konferencji, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty konferencji).

Końcowe

  1. Relacje z wydarzania będą udostępnione na stronie www.pikw.pl oraz w mediach społecznościowych organizatora. Upublicznienie materiałów ma na celu jedynie dokumentację wydarzenia.
  2. Więcej informacji pod numerem telefonu: 22 654 10 44 lub zgloszenia@pikw.pl
  3. Zamawiający przesyłając zgłoszenie udziału w szkoleniu, akceptuje powyższe warunki.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu konferencji w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

*12 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia KLPAiKW

*12 punktów CPE nadanych przez NASBA / PIKW Registry ID:129051


 

  1. cakw
  2. infologo
  3. log_mik_mh
  4. e-nform 
  5. techne500

 


 


Skontaktuj się z nami:

adres

ul. Sienna 93 lok. 35,
00-815 Warszawa

godziny otwarcia

Pon - Pt :
08.00 - 17.00

telefon

tel. 22 654 10 44
fax 22 620 94 36
biuro@pikw.pl