Miejsce realizacji: Warszawa; Poziom: dla średnio-zaawansowanych; Termin realizacji: 21-09-2017 - 22-09-2017Zapisy do: 14-09-2017 pozostało 23 dni

Uczestnicy

Audytorzy, kontrolerzy wewnętrzni.

 

Cel szkolenia

  • zdobycie umiejętności panowania nad własnymi stanami emocjonalnymi,      
  • poznanie nowoczesnych metod pracy ze stresem,
  • dotarcie do wewnętrznych zasobów każdego z uczestników szkolenia, 
  • zastosowanie technik zarządzania emocjami w pracy z klientami,
  • pogłębienie wiedzy na temat stresu,
  • uzyskanie podstaw wiedzy na temat inteligencji emocjonalnej.

 

Program szkolenia

STRES W PRACY AUDYTORA I KONTROLERA WEWNĘTRZNEGO

  • Twoja definicja stresu – praca grupowa
  • Czym jest stres? – teoria i  badania
  • Twój poziom stresu - test
  • Stresory, czyli czynniki powodujące stres w pracy audytora i kontrolera wewnętrznego
  • Pozytywne i negatywne następstwa stresu Lekki przepis na ciężki stres, czyli jak tego nie robić

ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI KONFLIKTOWYCH- PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM

  • Model Virginii Satir 
  • Cztery podstawowe postawy i wzorce zachowań w kontaktach z klientami
  • Zastosowanie modelu Virginii Satir w biznesie
  • Złam wszystkie zasady albo zrób coś inaczej – sztuka wyjścia z impasu
  • Metody pracy z klientami wymagającymi. Sposoby zapobiegania konfliktom
  • Wywieranie wpływu na innych dzięki przekroczeniu własnych ograniczeń  

EMOCJE W NASZYM ŻYCIU ZAWODOWYM – BUDOWANIE STANU SPOKOJU, KOMPETENCJI I PEWNOŚCI SIEBIE

  • Techniki metody budowania pozytywnych stanów emocjonalnych podczas wykonywania swoich zawodowych  obowiązków
  • Co to znaczy zarządzać emocjami ? – ćwiczenie projekcyjne Inteligencja emocjonalna
  • elementy inteligencji emocjonalnej
  • samoocena uczestników – ćwiczenia indywidualne Nasze przekonania i wartości a kontrola emocji
  • odkryj swoje wartości – ćwiczenie indywidualne
  • system wartości a podejmowanie trudnych decyzji podczas kontroli
  • Emocje w sytuacjach zawodowych i osobistych  - dyskusja grupowa
  • różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach
  • asertywność (w kontaktach z klientem i nie tylko)
  • techniki asertywności – ćwiczenia indywidualne i grupowe

TECHNIKI PRACY ZE STRESEM

  • Techniki oddechowe
  • Technika kotwiczenia zasobów
  • Różne perspektywy postrzegania
  • Praca z każdą z perspektyw postrzegania – praca  indywidualna
  • Różnica między intencją a zachowaniem – ćwiczenia w grupach.

 

Prowadzący

Właściciel firmy; Praktyk, Mistrz  i Trener Sztuki NLP; Certyfikowany trener metody T.C.I.; wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.Z wykształcenia ekonomista, z powołania trener i coach biznesowy; praktyk sztuki NLP; dziewięcioletni staż pracy w sektorze bankowym, w tym pięcioletni na stanowisku menedżerskim, odpowiedzialny między innymi za: szkolenie i coaching pracowników. Podsumowanie i  indywidualny feedback trenera dla każdego uczestnika szkolenia.

 

Udział przyznaje

  • 8 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia 

         Krajowej Listy Profesjonalnych Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych

 

Miejsce realizacji

Warszawa, możliwe miejsca realizacji :

Siedziba PIKW, ul. Sienna 93 lok.35 

Hotel Colibra, ul. Wolska 191,

Centrum szkoleniowe BusinessRoom,  ul. Grójecka 1/3

opcjonalnie - Ruda Śląska*

(*uruchomienie uwarunkowane jest liczebnością grupy na poziomie min. 6 osób)

 

Uczestnictwo w szkoleniu

Koszt uczestnictwa i warunki udziału zawarte są w formularzu zgłoszeniowym.

Pobierz Zgłoszenie udziału

Jeśli spełniają Państwo ustawowe wymogi, dotyczące zwolnienia z podatku VAT, prosimy o wypełnienie i dołączenie do zgłoszenia, załącznika zamieszczonego poniżej:

Pobierz  Oświadczenie_VAT

 

Kontakt

Agnieszka Tomaszewska - Inspektor ds. Szkoleń 
e-mail: a.tomaszewska@pikw.pl 

(22) 654 10 44| kom. 533 315 538| fax (22) 620 94 36

 

...............................................       Serdecznie zapraszamy do udziału       ...................................................

Audyt wewnętrzny | Komunikacja interpersonalna | Kontrola wewnętrzna