2011 I Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej
2011 I Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej
W dniach 4-5 kwietnia 2011 r. w Warszawie odbyła się I Krajowa Konferencja Kontroli Zarządczej w Polsce. Konferencja stanowiła swojego rodzaju próbę oceny stanu Kontroli Zarządczej w Polsce po pierwszym roku wdrażania. Wśród zaproszonych prelegentów byli przedstawiciele środowiska naukowego oraz praktycy zmagający się na co dzień z wdrażaniem Kontroli Zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych. W treści poniżej prezentujemy listę wszystkich prelegentów.
Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski - Katedra Bankowości, Finansów i Rachunkowości Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Dr hab. Teresa Lubińska - prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Dr Piotr Modzelewski - Katedra Bankowości, Finansów i Rachunkowości Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Dr Józef Płoskonka - Doradca Prezesa Najwyższej Izby Kontroli
Dr Marzena Gawrońska - Doktor nauk ekonomicznych, wykładowca na Akademii Finansów w Warszawie
Krzysztof Pakoński - Generalny Audytor Urzędu Miasta Kraków
Illona Pałka – szef zespołu audytu wewnętrznego w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim
Małgorzata Humel - Maciewiczak - doradca techniczny, departament administracji publicznej
Ewa Małysa – Dyrektor Wydziału Finansów i Budżetu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Robert Pieprzyca – Pełnomocnik Wojewody ds. Budżetu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Insp. Jarosław Czerechowski - Zastepca Dyrektora Biura Kontroli Komendy Głównej Policji
Sławomir Kacprzak - Współtwórca regulacji w zakresie kontroli zarządczej w sektorze publicznym
Anna Słodczyk – dyplomowany menedżer, konsultant ds. zarządzania ryzykiem
Janusz Czauderna – audytor, ekspert ds. obsługi informatycznej administracji samorządowej
Rafał Krzemień – Przewodniczący Rady Programowej PIKW
Elżbieta Kruk – Audytor Wewnętrzny Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie
Daria Bochnar - Dyrektor Departamentu Audytu Wewnętrznego w ARiMR
Piotr Jaworski - współautor procedur kontroli zarządczej opartych o znowelizowaną Ustawę o Finansach Publicznych
Adam Chwalisz - dyrektor biura kontroli w spółce akcyjnej
Program konferencji zawierał następujące bloki tematyczne
- Od teorii do praktyki – problemy w budowie systemu kontroli zarządczej
- Plan działalności a budżet zadaniowy – jak i dlaczego?
- Samoocena/ samokrytyka?Doświadczenia administracji rządowej i samorządowej
- Kontrola zarządcza a systemy jakości w administracji publicznej
- Zarządzanie ryzykiem, identyfikacja i szacowanie ryzyka
- Doświadczenia administracji samorządowej i rządowej
- Zarządzanie ryzykiem w praktyce – złe i dobre doświadczenia
W imieniu organizatorów pragniemy serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom i prelegentom za aktywny udział w II Konferencji, mając jednocześnie nadzieję, że spełniła Państwa oczekiwania.
Zarząd Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej
Pobierz > Program I Konferencji