- Umiejętności interpersonalne w audycie i kontrolion-line2025-06-16 - 2025-06-1613-06-2025 4720 00
Szkolenie podnosi kompetencje komunikacyjne Uczestników. Pozwala zwiększyć potencjał asertywności audytora/kontrolera/menadżera oraz identyfikacji technik manipulacji (próby wywierania wpływu).
Zapisz się - Zarządzanie emocjami i praca z trudnymi klientami - kompetencje niezbędne w pracy audytora wewnętrznego i pracownika kontrolion-line2025-09-10 - 2025-09-1109-09-2025 921.280 00Zapisz się
- Taktyka i techniki prowadzenia wywiadów i przesłuchań z wykorzystaniem metody FBI dla początkującychon-linedla początkujących2025-11-19 - 2025-11-2011-11-2025 1551.280 00
Celem szkolenia jest podniesie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz oceny wiarygodności osoby i uzyskiwanych od niej informacji.
Zapisz się - Audyt i kontrola – alternatywne źródła uzyskiwania wiedzyon-line2025-11-24 - 2025-11-2416-11-2025 160720 00
Pracownicy to osoby, które najlepiej wiedzą, co dzieje się w organizacji. Niektórzy z nich posiadają informację o nadużyciach dokonywanych na jej szkodę. Otwartość na te informacje, umiejętność nawiązywania kontaktu oraz współpracy z zatrudnionymi - to jedno z podstawowych narzędzi pracy audytora i kontrolera.
Zapisz się