Szereg krótkich szkoleń tematycznych i specjalistycznych adresowany jest do osób zatrudnionych bezpośrednio w kontroli i audycie wewnętrznym lub ponoszących odpowiedzialność za kontrolę lub audyt wewnętrzny w swojej organizacji. Dedykowany jest każdemu, kto pragnie udoskonalić swoje umiejętności zarządzania przez wykorzystanie i stosowanie pozytywnych aspektów audytu wewnętrznego oraz procesów zarządzania ryzykiem.

 


Uczestnicy

 

Niniejsze szkolenie kierowane jest do osób prowadzących audyt wewnętrzny i kontrolę prawidłowości zapisów księgowych w księgach rachunkowych.

 

Cel szkolenia

 

Celem szkolenia jest omówienie i przedstawienie schematów księgowań zdarzeń gospodarczych w przedsiębiorstwie produkcyjnym, handlowym i usługowym.

W trakcie szkolenia zostaną zaprezentowane przykłady liczbowe zapisów w księgach rachunkowych m.in. dotyczące:

- amortyzacji środków trwałych,

- rozliczenia kosztów produkcji,

- rozliczenia odchyleń od cen ewidencyjnych,

- ustalenia kosztów niewykorzystanych zdolności produkcyjnych,

- kosztów i przychodów niezakończonej usługi długoterminowej,

- rozliczania wynagrodzeń,

- ewidencji i wyceny zapasów,

- rezerw i rozliczeń międzyokresowych kosztów.

W efekcie szkolenia uczestnik uzyska praktyczną wiedzę niezbędną do prawidłowego rozpoznawania błędnych zapisów księgowych oraz prezentacji danych księgowych w sprawozdaniu finansowym.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia

 

- umiejętność przeprowadzania audytu ksiąg rachunkowych oraz sporządzania raportów z przeprowadzonego badania.

- podniesienie swoich praktycznych kwalifikacji zawodowych  a także zdobycie nowej specjalizacji w kontroli ksiąg rachunkowych, 

- zdobycie wiedzy i umiejętności, która pozwoli skutecznie i profesjonalnie kontrolować prawidłowość zapisów księgowych w firmie,

- uzyskania cennych materiałów szkoleniowych.

 

Program szkolenia

 

  • przyjęte zasady (polityka) rachunkowości,
  • zmiana polityki rachunkowości.
  • ustalanie wartości początkowej środka trwałego,
  • amortyzacja środka trwałego,
  • wycena środków trwałych na dzień bilansowy.
  • wynagrodzenia bezpośrednie,
  • wynagrodzenia pośrednie.
  • ustalanie kosztu nabycia zapasów,
  • ustalanie kosztu wytworzenia produktów,
  • wartość produkcji w toku,
  • wycena bilansowa zapasów,
  • odpisy aktualizujące wartość zapasów.
  • istota i warunki ujęcia rezerwy,
  • wycena rezerw (m.in. nagrody jubileuszowe, emerytalne i rentowe, urlopy wypoczynkowe, restrukturyzacyjne, z tytułu podatku odroczonego).

 

Prowadzący

 

Kandydatka na doradcę podatkowego (w lipcu  2011 roku przed Państwową Komisją Egzaminacyjną  ds. Doradztwa Podatkowego złożyła z wynikiem pozytywnym egzamin na doradcę podatkowego);

- absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii – kierunek ekonomia menedżerska;

- szeroką wiedzę w zakresie rachunkowości oraz prawa podatkowego zdobyła na studiach podyplomowych, jak również na kursach i szkoleniach, a także podczas pracy zawodowej w księgowości sporządzając sprawozdania finansowe oraz deklaracje podatkowe;

- doświadczenie zawodowe zdobywała również  odbywając praktyki zawodowe w organach podatkowych;

- posiada praktyczną wiedzę  i bogate doświadczenie w zakresie rachunkowości, a także prawa podatkowego;

- posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

 

Udział przyznaje

 

  • 6 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia,  

         Krajowej Listy Profesjonalnych Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych

 

Miejsce realizacji

 

Warszawa, ul. Wolska 191,    Hotel Colibra      Lokalizacja       Galeria zdjęć

opcjonalnie - Katowice*, Gdańsk*

(*uruchomienie uwarunkowane jest liczebnością grupy na poziomie min. 6 osób)

 

Uczestnictwo w szkoleniu

 

Cena i warunki udziału zawarte są w formularzu zgłoszeniowym

 

 Pobierz zgłoszenie udziału

 

Jeśli spełniają Państwo ustawowe wymogi, dotyczące zwolnienia z podatku VAT, prosimy o wypełnienie i dołączenie do zgłoszenia, załącznika zamieszczonego poniżej:

 Pobierz Oswiadczenie_VAT

 

 

Kontakt

 

Sylwia Dąbrowska-Inspektor ds. szkoleń
e-mail: s.dabrowska@pikw.pl

tel (22) 654 10 44 | kom 533 360 533  | fax (22) 620 94 36