Odbiorcy warsztatów
Warsztat skierowany do kierownictwa firm, kontrolerów i audytorów wewnętrznych lub zewnętrznych, a także do administratorów bezpieczeństwa informacji oraz do administratorów systemów informatycznych.
Cel warsztatów
Celem treningu jest doskonalenie umiejętności pokonywania stresu. Szkolenie uczy prostych, a jednocześnie skutecznych metod utrzymywania się w dobrej kondycji psychofizycznej i umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach. Uczestnicy uzyskają potrzebne informacje na temat stresu jego przyczyn, sposobu działania i wpływu jaki wywiera na postawę, myślenie i ich możliwości.
W wyniku uczestnictwa w warsztacie słuchacze powinni:
- Nauczyć się prawidłowo oddychać, by zminimalizować szkodliwe skutki napięć,
- Nauczyć się radzić sobie w sytuacjach stresowych, jakie spotykają na co dzień,
- Mieć umiejętność wykorzystania wielu technik by stać się bardziej zrelaksowanym i uodpornić się na czynniki stresogenne,
- Funkcjonować bardziej harmonijnie,
- Zredukują poziom stresu,
- Poprawić wydajność swojej pracy i móc wpływać na własne zdrowie.
Program warsztatów
- Stres jako zjawisko psychiczne i fizjologiczne
- Osobowe uwarunkowania stresu – diagnoza reakcji na stres
- Postawa wobec sytuacji trudnych
- Techniki radzenia sobie ze stresem: ćwiczenia oddechowe, relaksacja progresywna, elementy Chi-kung, trening uważności
- Stres zawodowy
- Syndrom wypalenia zawodowego
- Praca zawodowa a życie prywatne – osiągnięcie stanu równowagi.
Prowadzący
Kamila Froń - Psycholog, trenerka rozwoju osobistego. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, terapeutka w nurcie terapii Gestalt.
Specjalizuje się w obszarach związanych z odbudowywaniem energii życiowej. Posiada bogate doświadczenie w zakresie technik relaksacji i regeneracji. Kilkuletnia współpraca z międzynarodowymi organizacjami pozwoliła na zebranie doświadczeń z zakresu zarządzania i tworzenia kultury organizacyjnej. Pasjonuje się wspieraniem ludzi w rozwoju i towarzyszeniu im w przeprowadzaniu zmian - przełamywaniu barier, dostrzegania tego, co do tej pory było niedostrzegalne i odkrywaniu nowej perspektywy w postrzeganiu siebie i swoich kompetencji.
Do tej pory prowadziła szkolenia dla takich podmiotów jak m.in.: BioMed, Leroy Merlin, Multifon, Parker Hannifin, Pramerica, Stowarzyszenie ADHD, Transition Technologies, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Winuel, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu.
Paweł Wesołowski - Posiadam wieloletnie doświadczenie marketingowe oraz menedżerskie.
Karierę zawodową rozpocząłem od telemarketingu. Przeszedłem przez wszystkie szczeble w marketingu od specjalisty do Dyrektora. Swoje doświadczenia zdobywałem w różnych firmach, takich jak PTK Centertel, Radio Tok FM, Wydawnictwo Nowa Era. W Wydawnictwie Nowa Era rozpocząłem pracę od stanowiska specjalisty ds. marketingu, następnie powierzono mi stanowisko menedżera produktu i wprowadzenie nowej serii wydawniczej na rynek. Kolejne kroki kariery były związane z tworzeniem działu telemarketingu. Po kilku latach zostałem Dyrektorem Marketingu, a po zmianach strukturalnych zostałem Dyrektorem Linii Biznesowej.
Jestem certyfikowanym coachem oraz certyfikowanym trenerem neurofeedbacku. Prowadzę szkolenia dla środowisk edukacyjnych i biznesowych. Komunikuję się dobrze w języku angielskim.
Udział przyznaje
- 10 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia,
Krajowej Listy Profesjonalnych Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych
Miejsce realizacji
Warszawa, możliwe miejsca realizacji :
Siedziba PIKW, ul. Sienna 93 lok.35
Hotel Colibra, ul. Wolska 191,
Centrum szkoleniowe BusinessRoom, ul. Grójecka 1/3
opcjonalnie - Ruda Śląska*
(*uruchomienie uwarunkowane jest liczebnością grupy na poziomie min. 6 osób)
Uczestnictwo w szkoleniu
Koszt uczestnictwa i warunki udziału zawarte są w formularzu zgłoszeniowym.
Pobierz Zgłoszenie_udziału
Jeśli spełniają Państwo ustawowe wymogi, dotyczące zwolnienia z podatku VAT, prosimy o wypełnienie i dołączenie do zgłoszenia, załącznika zamieszczonego poniżej:
Pobierz Oswiadczenie_VAT
Kontakt
Sylwia Dąbrowska - Specjalista ds. szkoleń
e-mail: s.dabrowska@pikw.pl
tel (22) 654 10 44 | kom 533 360 533 | fax (22) 620 94 36